خبرگزاری کار ایران

اعتصاب رانندگان تاکسی در اسپانیا پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۵۵۹

هزاران راننده تاکسی اسپانیایی در سراسر کشور با خودروهای خود خیابان‌های اصلی شهرهای بزرگ را بستند. آنان به خدماتی اعتراض داشتند که شرکت‌هایی چون اوبر ارائه می‌دهد، خدماتی که به عقیده آنها با چنان قیمت نازلی عرضه می‌شود که رقابت با آن ممکن نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، رانندگان تاکسی در اسپانیا شامگاه گذشته -چهارشنبه- به اعتصاب سراسری و شش‌روزه خود پایان دادند. رانندگان پس از آن به سر کار خود بازگشتند که دولت وعده کرد جواز داده شده به شرکت‌های سواری آنلاین، مانند «اوبر»، را محدود کند.

در هفته گذشته، هزاران راننده تاکسی اسپانیایی در سراسر کشور با خودروهای خود خیابان‌های اصلی شهرهای بزرگ را بستند. آنان به خدماتی اعتراض داشتند که شرکت‌هایی چون اوبر ارائه می‌دهد، خدماتی که به عقیده آنان با چنان قیمت نازلی عرضه می‌شود که رقابت با آن ممکن نیست. 

دولت اسپانیا موافقت کرد که قوانین جدیدی را در ماه سپتامبر به اجرا بگذارد که به موجب آن در ازای ۳۰ جواز تاکسی تنها یک جواز رانندگان سرویس‌هایی چون اوبر صادر شود. 

این قانون موجب بی‌کار شدن هزاران راننده اوبر می‌شود. در حال حاضر ۹ هزار جواز کار به رانندگان سرویس‌های آنلاین داده شده و جواز رانندگان تاکسی به ۷۰ هزار نفر می‌رسد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز