خبرگزاری کار ایران

آنتن مرکزی و دیجیتال ساینج هاتف الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۲۲

ایجاد بستر مناسب برای توسعه و تجهیز سیستمهای تلویزیونی و امکان استفاده بهتر از جلوه های بصری در جامعه با ارائه سیستم های یک پارچه تصویری و با کیفیت و مورد نیاز کارفرمایان و مشتریان عزیز که در نهایت منجر به جلب رضایت و ایجاد آرامش و لذت بصری برای مشتریان و همکاران عزیز است راهگشای کار خواهد بود.

ایلنا؛ آنتن مرکزیبه علت تراکم بالای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، هتل ها و بیمارستان ها و کمبود فضا در پشت بامها، بالکن ها و حفظ زیبایی ظاهری این مکان ها، همچنین نیاز رو به رشد کاربران و بینندگان به دریافت کانال های با کیفیت به یکی از اساسی ترین نیازهای صنعت ارتباطی تبدیل شده و به علت ارائه تصاویر و اطلاعات با بهترین کیفیت و کمترین خرابی و همچنین جلوگیری از شلوغی روی پشت بام و سیم کشی های اضافه نقشی اساسی در صنعت ساختمان، گردشگری و درمانی در مراکز مربوطه ایفا می نماید.

شرکت هاتف در کنار سیستم آنتن مرکزی برای ساختمان های مسکونی، سیستم های تلویزیون هتلی ، تلویزیون بیمارستانی،دیجیتال ساینجو ...نیز ارائه می نماید که بر اساس نیاز هر مجموعه به صورت کاملا راهکار محور درزمینه نمایش کانال های تلویزیونی، اطلاع رسانی، تبلیغات و ... ارائه می شوند.

شرکت هاتف الکترونیک هوشمندنماینده رسمی شرکت های FTE اسپانیا، Johansson بلژیک، Exterity انگلیس و Brightsign آمریکا در ایران می باشد که توانسته با ارائه جدید ترین راه کارهای مبنی بر استاندارد روز سیستم های مدرن تلویزیونی، اعتماد بسیاری از مشتریان و همکاران گرامی را به خودجلب نماید.

هدف ما در هاتف ارائه سیستم های تخصصی و کارشناسی شده بر اساس نیاز هر پروژه در زمینه آنتن مرکزی ، دیجیتال ساینیج و تلویزیون آی پی (IPTV)با استفاده از سری محصولاتیکپارچه ( آنتن UHF ، آنتن VHF ،کابل کواکسیال ، تقویت کننده آنتن مرکزی ، مدولاتور آنتن مرکزی، اسپلیتر ، تپ آف و کانکتور F و ... ) و ارائه خدماتی مانند تلویزیون بیمارستانی برای مراکز درمانی و بیمارستانی و تلویزیون هتلی برای هتل ها و مراکز اقامتی و ارائه سیستم تلویزیون آی پی (IPTV) برای این مراکز جهت استفاده از بستر شبکه برای تلویزیون، تلفن و ... میباشد.

در این راستا ایجاد بستر مناسب برای توسعه و تجهیز سیستمهای تلویزیونی و امکان استفاده بهتر از جلوه های بصری در جامعه با ارائه سیستم های یک پارچه تصویری و با کیفیت و مورد نیاز کارفرمایان و مشتریان عزیز که در نهایت منجر به جلب رضایت و ایجاد آرامش و لذت بصری برای مشتریان و همکاران عزیز است راهگشای کار خواهد بود.

امید است با حسن اعتماد شما شاهد پیشرفت روز افزون این مجموعه و در نهایت شاهد بهبود سیستم های ارتباط تلویزیونی در کشور باشیم.

آنتن مرکزی و دیجیتال ساینج هاتف الکترونیک

 

آدرس سایت هاتف : Www.hutef.ir

آدرس شرکت : اصفهان، خیابان بزرگمهر، چهار راه هشت بهشت

کوچه شهید معینی، ساختمان صدرا، واحد 6

تلفن: 32656367-031

فکس: 32654381-031

ایمیل: Info @ hutef . ir

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز