خبرگزاری کار ایران

شروع تمرینات تیم ملی بسکتبال بدون اعلام لیست

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۷۲

دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال برای حضور در بازی‎های آسیایی در حالی از روز چهارشنبه آغاز شد که هنوز اعلام نشده چه کسانی در ترکیب نهایی قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بسکتبال که هفته گذشته با کسب دو عنوان سومی از حضور در تورنمنت‌های «اطلس اسپورت» و «پیک» به کار خود در اردوی چین پایان داد، از چهارشنبه دور جدید تمریناتش را برای شرکت در بازی‌های آسیایی آغاز می‌کند اما هنوز ابهام‌های زیادی دارد.

با توجه به فاصله زمانی باقی مانده تا بازی‌های آسیایی، این مرحله از اردوها باید با حضور بازیکنان اعزامی به جاکارتا و حداقل ترکیب نزدیک به آن برگزار شود اما هنوز مشخص نیست که چه بازیکنانی در این تمرینات شرکت دارند که البته این موضوع هم داستان قابل تاملی دارد. گویا موضوع اصلی بر سر حضور صمد نیکخواه بهرامی در اردوی تیم ملی است. صمد نیکخواه بهرامی که بعد از تغییرات مدیریتی در فدراسیون بسکتبال و پس از دو سال دوری از تیم ملی مجددا به این تیم بازگشت، در اردوی چین، دیگر اردونشینان را همراهی نکرد. البته حامد حدادی هم مصدوم است و به خاطر همین آسیب دیدگی زودتر از دیگر ملی پوشان اردوی چین را ترک کرد و به تهران بازگشت. اینها مسائلی است که باعث ایجاد ابهاماتی در ترکیب تیم ملی برای بازی‌های آسیایی شده است و سرمربی تیم ملی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز