خبرگزاری کار ایران

گزینه‌های سوخته روی نیمکت خونه به خونه؛ تفکر باشگاه چیست؟!

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۳۲

خونه به خونه بابل در فصل جدید مسابقات لیگ یک نیز تیمداری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از بابل خبر می‌رسد که مدیران باشگاه فردا رسما سرمربی جدید تیمشان را اعلام خواهند کرد اما از بین گزینه‌های مطرح شده، نام دو مربی به عنوان گزینه نهایی مطرح شده است که موجب تعجب فوتبال دوستان بابلی شده است.

از هومن افاضلی و علی لطیفی به عنوان سرمربی احتمالی خونه به خونه نام برده می‌شود. افاضلی پس از عملکرد ضعیفش با نفت تهران و سابق نیز در تیم‌های ملی پایه، هیچگاه عملکرد قابل قبولی را با باشگاهی تجربه نکرده است و مشخص نیست با چه منطقی، وی به عنوان گزینه باشگاه محبوب بابلی مطرح شده است.

علی لطیفی که فصل قبل در اکسین البرز به سر می‌برد، در هفته‌های آخر لیگ یک بخاطر نساجی و رفاقتی که با علی امیری داشت، رو به روی مردم بابل و تیم خونه به خونه ایستاد و با مصاحبه‌های تندش نسبت به تیم بابلی، از نساجی حمایت کرده بود و عجیب است که اکنون حسن زاده به سراغ وی برای تصاحب نیمکت تیمش رفته است.

درست است که حسن زاده نمی‌خواهد با صرف هزینه‌های فراوان در لیگ یک تیمداری کند، اما وجود مربیان سوخته و همچنین مربیانی که امتحان خود را پس داده‌اند و مقابل مردم بابل قرار گرفتند، قطعا می‌تواند بر ضرر خونه به خونه و شخص حسن زاده باشد. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده، چه کسی سکان هدایت کشتی به گل نشسته تیم خونه به خونه را برعهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز