خبرگزاری کار ایران

لیندزی گراهام:

پنجشنبه تحریم‌هایی جهنمی علیه روسیه اعمال می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۰۲۱

سناتور ایالت کارولینای جنوبی گفت که آمریکا در پاسخ به مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶، تحریم‌های شدیدی علیه روسیه وضع می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «لیندزی گراهام» سناتور ایالت کارولینای جنوبی گفت که کشورش در واکنش به مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶، تحریم‌های شدیدی علیه مسکو وضع می‌کند.

گراهام گفت: «روز پنجشنبه تحریم‌های شدیدی علیه روسیه وضع می‌کنم که در آن تنها سینک ظرف‌شویی وجود ندارد. این تحریم‌ها جهنمی خواهد بود. هر کشوری که بخواهد در انتخابات ما مداخله کند با سرنوشت مشابهی مواجه می‌شود.»

روز گذشته اتحادیه اروپا نیز تحریم‌هایی را علیه شش شرکت روسیه اعمال کرد. این تحریم‌ها در ارتباط با مساله کریمه علیه شرکت‌های روس اعمال شده است.

اتحادیه اروپا ماه ژوئن گذشته نیز تحریم‌های خود علیه شبه‌جزیره کریمه را تمدید کرده بود.

براساس این تحریم‌ها، شهروندان اتحادیه اروپا و شرکت‌های اروپایی از واردات کالا از کریمه، سرمایه‌گذاری در این شبه‌جزیره و صادرات برخی کالاهای مشخص و فناوری‌ها‌ منع می‌شوند. فناوری‌های حمل‌ونقل و انرژی از جمله مواردی هستند که ذیل این تحریم‌ها قرار می‌گیرند.

کشورهای غربی روسیه را به دخالت در امور داخلی اوکراین متهم می‌کنند؛ اتهامی که مسکو قویا آن را رد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز