خبرگزاری کار ایران

طلسم سپیدرود؛ ارتش ژنرال در گرانول زمین گیر می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۹۲۷

سپیدرود رشت در بازگشت به سردار جنگل امیدوار به استفاده از شرایط خاص و نتیجه گیری مقابل سپاهان اصفهان است.

به گزارش ایلنا، هفته اول مسابقات فصل جدید لیگ برتر برای سرخپوشان گیلانی با شکست سه بر صفر رقم خورد؛ آنها با سه گل آرش رضاوند، علی دشتی و آرمان رمضانی بازی خارج از خانه را بدون امتیاز ترک کردند تا از این حیث صاحب رکورد شوند.

سپیدرود رشت از فصل گذشته که پس از سال‌ها دوری به لیگ برتر بازگشته در 16 بازی خارج از خانه حضور داشته که موفق نشده در آن به پیروزی دست پیدا کند و آنها چهار امتیاز با چهار تساوی دست پیدا کرده و 12 دیدار دیگر را با شکست به پایان رسانده‌اند.

سرخپوشان گیلانی در مقابل بازی‌های خانگی را با استفاده از امتیاز میزبانی با طرفداران پرشور در زمین چمن مصنوعی و گرانول فراوان با نتایج بهتری پشت سر گذاشته‌اند. سپیدرود در مجموع بازی‌هایی که فصل گذشته به میزبانی ورزشگاه عضدی و سردار جنگل میزبانی کرد به 8 پیروزی، 2 تساوی و 5 شکست دست پیدا کرده بود.

سپاهان اصفهان سال گذشته با اینکه موفق شده بود در خانه یک امتیاز از سپیدرود کسب کند در بازی برگشت با وجود یک یار کمتر سپیدرود، حریف سرخپوشان در چمن مصنوعی نشد و باید دید امیرقلعه نویی با تیمی که در نقل و انتقالات امسال جمع کرده می‌تواند دست پر به اصفهان برگردد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز