خبرگزاری کار ایران

اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۸۸۲

مدیر اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی، از ارائه اسباب بازی‌ها و محصولات سرگرمی متناسب با فرهنگ و هویت ایرانی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: اسباب بازی‌ها و محصولات سرگرمی با مخاطبین کودک و بزرگسال در این نمایشگاه،آخرین دستاوردهای تولیدی و خدماتی خود را به معرض نمایش فعالان و علاقمندان خواهند گذاشت.

به گزارش ایلنا، مدیر اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی در آستانه برگزاری این نمایشگاه اظهارداشت: نقش و گستره غیر قابل انکار اسباب بازی و سرگرمی، جایگاه ارزنده آن در فرهنگ، آموزش و اقتصاد همچنین موقعیت زمانی موجود، لزوم توجه به بـازارسازی،بازاریابی  و برندسازی لازم را برای هر چه فراگیر کردن این صنعت صد چندان کرده است و بر همین اساس برگزاری نمایشگاه‌ با حضور صاحبان امر، مخاطبین، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این بخش‌ها، جلوه‌های رقابت وتوسعه به این صنعت را بارزتر می‌کند.و این نمایشگاه به عنوان ویترین تمام عیار و آیینه‌ خوش نمای موفقیت‌های بزرگ صنعت اسباب بازی و سرگرمی تلاش خواهد کرد تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی در این صنعت را در بالاترین سطح  به مخاطبین معرفی نماید.

مدیر اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی یادآور شد: انتخاب آگاهانه و بهینه اسباب بازی برای کودک و نوجوان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و در این بین انتخاب اسباب بازی ایرانی  و نظارت شده از سوی ارگان های متولی که متناسب با فرهنگ و هویت ایرانی ـ اسلامی طراحی و تولید می شوند،  نقش مهمی در رشد فرزندان این سرزمین خواهد داشت.  

وی در مورد اهداف اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی گفت: نمایش آخرین دستاوردها، فناوری‌ها و شیوه های نوین تولیدی محصولات داخلی ، ایجاد فرصت برقراری ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کننده، فرصت شناخت رقبا و آشنایی با خدمات، محصولات و برنامه‌ها، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیر اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی گفت:شناخت شرایط کلی بازار و سلایق مصرف کنندگان، فرهنگ سازی انتخاب آگاهانه اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی و توسعه سرگرمی و اسباب بازی وفراهم آوردن بستر مناسب جهت ارتقاء سطح کیفی اسباب بازی‌های تولید داخلی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی، از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مهر ۹۷در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع درخیابان حجاب تهران، از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز