خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران

دوگنبدان مشکلی برای آب شرب سالم ندارد/ قطع 151 انشعاب غیرمجاز آب در دوگنبدان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۸۳۳

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان هیچ مشکلی در زمینه تامین و توزیع آب شرب سالم ندارد.

سیدبهنام پاد در گفت و گو با ایلنا از گچساران گفت: بیش از 33 هزار اشتراک آب شرب سالم در شهر دوگنبدان وجود دارد که هم اکنون هیچ مشکلی برای تامین و توزیع آب برای این مشترکان نداریم.

وی تعداد حلقه چاههای تامین آب شرب شهروندان دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را 9 حلقه عنوان و اظهارداشت: سه مخزن آب نیز در این ارتباط وجود دارد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران افزود: یک مخزن آب دیگر نیز در دست احداث است که در تلاشیم در سال جاری آن را به بهره برداری برسانیم.

پاد تاکیدکرد که آب شرب دوگبندان نیازی به جیره بندی ندارد و تاکنون جیره بندی نشده است.

وی از قطع 151 انشعاب غیرمجاز آب در شهر دوگنبدان طی سالجاری خبرداد و اظهارداشت: با کسانی که انشعاب غیرمجاز داشته باشند براساس قانون برخورد می شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران گفت: اکیپ هایی بطور مستمر درحال گشت زنی برای کشف و قطع انشعابات غیرمجاز در شهر دوگنبدان فعال هستند.

به گزارش ایلنا از گچساران، شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان تا یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 130 کیلومتر فاصله دارد.دمای هوای گچساران در فصل گرما به بیش از 50 درجه می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز