خبرگزاری کار ایران

شفر به دنبال دومین پیروزی برابر ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۶۵۰

سرمربی استقلال از 3 تقابلش با ذوبی‌ها 2 شکست و یک پیروزی تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال با هدایت شفر در دومین دیدارش در فصل جدید روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب آهن است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که دیدار خانگی هفته نخست خود را با تساوی بدون گل برابر پیکان به پایان رساند.

استقلال تحت هدایت شفر پیش از این 3 بار برابر ذوب آهن قرار گرفته است که 2 بازی را باخته و یک بازی را برده است.

بازی نخست مربوط به هفته 22 لیگ برتر است که استقلال در اصفهان با نتیجه 2-1 شکست خورد. در این بازی وریا غفوری در دقیقه 31 استقلال را پیش انداخت و بازی با همان نتیجه در نیمه نخست به پایان رسید.

در دقیقه 61 بازی ذوب‌آهن از روی نقطه پنالتی توسط کی‌روش استنلی به گل رسید و محمدرضا حسینی در دقایق طلف شده بازی را به سود ذوب آهن درآورد و با همین نتیجه به پایان برد.

دو دیدار دیگر استقلالِ شفر با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا بود که بازی رفت در اصفهان با پیروزی یک بر صفر میزبان همراه بود ولی در بازی برگشت استقلال روی درخشش مامه تیام 3-1 پیروز شد و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را گرفت.

شفر دو شکست خارج از خانه و یک پیروزی در خانه برابر ذوب آهن دارد و باید دید در این دیدار که در اصفهان برگزار می‌شود چه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز