خبرگزاری کار ایران

ورود بختیار و خالد به ترکیب اصلی سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۵۸۳

دو بازیکن نیمکت نشین سپاهان در هفته نخست، در دیدار با سپیدرود در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته نخست لیگ برتر در دیدار با صنعت نفت موفق نشد گلی به ثمر برساند و در خانه به تساوی صفر - صفر رضایت داد. سپاهانی‌ها که در نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشتند، مهره‌های شناخته شده زیادی به خدمت گرفتند که دو نفر از آنها در بازی با صنعت نفت نیمکت نشین بودند.

خالد شفیعی و بختیار رحمانی در ابتدای بازی در ترکیب اصلی جایی نداشتند و به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب شدند که به احتمال زیاد این اتفاق در بازی با سپیدرود نخواهد افتاد و هر دو از ابتدا در ترکیب اصلی حاضر می‌شوند.

خالد شفیعی به تازگی از بند مصدومیت جدا شده بود و قلعه‌نویی برای احتیاط به وی استراحت داد و از طرفی بختیار رحمانی هم دیرتر از سایرین به تمرینات اضافه شده بود و هنوز آمادگی صد در صد نداشت و به همین دلیل در ترکیب اولیه حضور نداشتند.

عدم رضایت قلعه‌نویی از بازی تیمش مقابل صنعت نفت و نتیجه بازی هم مزید بر علت شده تا احتمال تغییر در ترکیب اصلی طلایی پوشان بالا برود و حالا این دو نفر گزینه اصلی حضور در میدان هستند و اگر اتفاق خاصی نیافتد سپاهانی‌ها حداقل با 2 تغییر نسبت به هفته نخست وارد میدان خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز