خبرگزاری کار ایران

چرا ستاره‌ها به تراکتورسازی تبریز نمی‌روند؛ پاسخ "نه" رضاییان و شجاعی به پیراهن سرخ

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۴۹۱

در یک ماه اخیر و از زمانی که زنوزی مالکیت تراکتورسازی را بر‌عهده گرفته، اخبار مختلفی درباره علاقه این باشگاه به ستاره‌های تیم ملی شنیده شده.

به گزارش ایلنا، ستاره‌هایی که هیچ کدام به پیشنهاد بازی در تراکتورسازی پاسخ مثبت ندادند. زنوزی در این باره می‌گوید: «ما به اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، رضا قوچان‌نژاد، رامین رضاییان و چندین بازیکن خوب تیم ملی پیشنهاد دادیم و حتی بحث رقم پیشنهادی هم نداشتیم و قصد داشتیم هر‌طور که شده این نفرات را جذب کنیم ولی این نفرات قصد حضور در فوتبال ایران را نداشتند.

 علی کریمی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و جباروف از جمله بازیکنانی بودند که خبر مذاکره ما با آنها به بیرون درز پیدا کرد و به این دلیل آرایش خرید بازیکن را از باشگاه خارج کردم و مذاکره با بازیکنان خارجی را به دفتر ترکیه منتقل کردم.»

ما می‌دانیم و حتما زنوزی هم می‌داند چرا ستاره‌های تیم ملی به پیشنهاد بازی در تراکتورسازی پاسخ منفی دادند. کی‌روش برای دعوت از بازیکنان نگاه ویژه‌ای به لیگ‌های خارجی دارد و آنها هم ریسک بازی در لیگ ایران را به جان نمی‌خرند تا پیراهن تیم ملی را همچنان بر تن کنند. به همین دلیل بازیکنانی چون شجاعی، دژاگه، قوچان‌نژاد و رضاییان به تبریز نرفتند تا برای تراکتورسازی بازی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز