خبرگزاری کار ایران

با حکم زنوزی؛

درودگر مدیرعامل تراکتورسازی شد/ الیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۲۸۴

با حکم محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی صادق درودگر به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا، بعد از خرید امتیاز باشگاه تراکتورسازی توسط محمدرضا زنوزی یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران انتخاب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه بود. بر این اساس زنوزی در ابتدای کار برنامه خود را روی انتخاب کادر سرپرستی و فنی تیم و سپس جذب بازیکنان گذاشت تا بعد از بهبود شرایط تیم برای لیگ هجدهم در راستای انتخاب کادر مدیریتی اقدام کند.

بعد از بررسی‌های متعدد سرانجام امروز صادق درودگر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب و معرفی شد. درودگر سابقه مدیرعاملی در باشگاه‌های استیل آذین، ملوان و نساجی و همچنین ریاست کمیته فوتسال ایران را در کارنامه دارد.

این مدیر پیش از این ریاست کمیته بازاریابی سازمان لیگ را برعهده داشت و از امروز کارش را در تراکتورسازی آغاز خواهد کرد.

همچنین با حکم محمدرضا زنوزی، عباس الیاسی سرپرست پیشین باشگاه تراکتورسازی که در طول ماه‌های گذشته زحمات زیادی در امر خصوصی سازی و مسائل مربوط به تیم کشیده به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی انتخاب و معرفی شد.

قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه نیز به زودی معرفی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز