خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس مطرح کرد:

حل مشکلات اراضی حوزه شهری لیکک در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۲۴۹

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از حل مشکلات اراضی حوزه شهری لیکک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عدل هاشمی پور با اشاره به مشکلاتی که مردم این شهر در زمینه تملک اراضی با آن مواجه‌اند، گفت: سالهاست مردم شهر لیکک از معضلات حوزه شهری به شدت گله مند بوده و هر مسئولی از کشور و یا استان که به این شهر وارد می‌شود از وی در جهت حل این مشکل چاره جویی کرده اند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در جهت حل این موضوع با مسئولان مربوطه رایزنی و پیگری های لازم انجام و خوشبختانه جلسه ای با حضور مسئولان کشور و استان در محل وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد.

هاشمی‌پور از حضور امام جمعه لیکک، فرماندار، مدیر راه و شهرسازی شهرستان بهمئی، معاونت حقوقی اداره کل استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر ابراهیمی معاونت سازمان ملی زمین و مسکن کشور و تلاش و پیگیری‌های آنان و همه کسانی که در این مسیر همکاری کردند، سپاسگزاری کرد.

وی با بیان اینکه برخی از نگرانی‌های مردم بهمئی مربوط به ساختمان‌های مسکونی فاقد سند و زمین‌های مسکونی که مجوز احداث صادر نمی‌شد مربوط می‌شود، ادامه داد: این امر موجب نازیبایی شهر لیکک و تبدیل شدن آن به مطالبه عمومی مردم شده بود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: تصمیمات اتخاذ شده و پیشنهادات ارائه شده، مشکلات اراضی شهر لیکک در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد و مردم بهمئی از این بابت نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز