خبرگزاری کار ایران

جوانان بااستعدادی در تیم حضور دارند

زکی‌پور: استقلال در اینده ای نزدیک بهتر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۱۶۵

مدافع استقلال تهران ابراز امیدواری کرد در هفته‌های آینده شرایط نماینده ایران در آسیا بهتر شود.

به گزارش ایلنا، میلاد زکی‌پور هافبک استقلال معتقد است این تیم نیاز به زمان دارد تا در ادامه بهتر شود. وی از حمایت هواداران سخن گفت و امیدوار است همچون فصل گذشته استقلال در ادامه شرایط ایده‌آلی را به دست خواهد آورد.

درخصوص تساوی مقابل پیکان صحبت کن.

استقلال بازی خوبی را مقابل پیکان انجام داد. ما حتی می‌توانستیم در اولین بازی خانگی‌مان سه امتیاز را کسب کنیم اما فکر می‌کنم بدشانس بودیم که چنین اتفاقی نیفتاد.

پیکان را چطور دیدید؟

پیکان تیم بسیار خوبی بود. آنها نسبت به فصل گذشته تغییرات آنچنانی نداشتند اما همان‌طور که دیدید در ترکیب ما تغییرات زیادی انجام گرفته بود و یکسری بازیکن جوان در ترکیب تیم حضور داشتند که از هواداران می‌خواهم از تیم همچون گذشته حمایت کنند.

اما هواداران از شرایط موجود در تیم رضایت ندارند.

به نظر من، هواداران خودشان فهیم هستند و همه چیز را می‌دانند. آنها نگران بازی مقابل السد هستند. ما یک بازی فوق‌العاده حساس مقابل این تیم داریم که اگر پیروز شویم، بعد از چند سال به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا می‌کنیم. تیم نیاز به تقویت دارد و مطمئن هستم تا چند وقت آینده این اتفاق خواهد افتاد.

در مورد جوان‌ها صحبت کردی. عملکرد آنها چطور بود؟

به نظر من بازیکنان بااستعدادی را امسال در اختیار داریم. در چند سال آینده از آنها زیاد خواهید شنید. کلا جوانگرایی کردن در یک تیم شهامت می‌خواهد و شفر نشان داد که آن را دارد.

در رابطه با جدایی بازیکنانی چون تیام و جباروف چه صحبتی داری؟

تیام و جباروف بازیکنان بزرگی بودند اما ظاهرا شرایطی داشتند که باشگاه نتوانست آنها را حفظ کند ولی اگر می‌خواستند از تیم جدا شوند، کاش زودتر این مساله را به مسوولان می‌گفتند تا به فکر جایگزین آنها باشند. مطمئنم به زودی بازیکنان باکیفیتی را جایگزین آنها خواهیم کرد.

فکر می‌کنی شرایط استقلال امسال چگونه است؟

من فکر می‌کنم ما اگر بتوانیم این چند هفته اول را سپری کنیم، در ادامه بهتر خواهیم شد. فقط نیاز به زمان داریم تا بچه‌ها به شرایط ایده‌آل بازگردند.

بازی با ذوب‌آهن را چطور می‌بینید؟

بازی سختی است. به خصوص که بازی در زمین ذوب‌آهن برگزار می‌شود. آنها بازی اول‌شان را هم برده‌اند و می‌خواهند در اولین بازی خانگی‌شان پیروز شوند. ما هم می‌خواهیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و فکر می‌کنم دیدار خیلی سختی در پیش داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز