خبرگزاری کار ایران

به دنبال اولین گلزن قلعه‌نویی در فصل هجدهم

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۱۰۵

سپاهان در هفته نخست لیگ برتر موفق نشد دروازه صنعت نفت را باز کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان با هدایت قلعه‌نویی در فصل هجدهم تغییرات زیادی در جمع نفراتش ایجاد کرد و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده و نفرات زیادی هم به این تیم پیوستند تا چهره جدیدی در فصل هجدهم بگیرد.

بیشترین تغییرات سپاهان مربوط به خط حمله این تیم است که یکی از مشکلات اساسی سپاهان در فصل گذشته بود و به نظر می‌رسید با جدایی رضا میرزایی، مروان حسین، مسعود حسن‌زاده و مهدی شریفی و البته پیوستن شهباززاده و کی‌روش استنلی به این تیم این مشکل برطرف شود.

با این وجود سپاهان در دیدار خانگی هفته نخست برابر صنعت نفت در امر گلزنی ناکام بود و به تساوی بدون گل رضایت داد تا طلایی پوشان هنوز در فصل هجدهم به گل نرسیده باشند.

پیش بینی می‌شود در دیدار با سپیدرود خط حمله سپاهان بتوانند به گل برسند و در این میان نفرات هجومی تیم شانس زیادی برای ثبت نخستین گل فصل سپاهان دارند. علاوه بر استنلی و شهباززاده، جلال علیمحمدی و ساسان انصاری هم مهره‌های هجومی و گلزن سپاهان هستند و برای به ثمر رساندن اولین گل فصل طلایی‌پوشان با هم رقابت خواهند کرد.

باید دید سپیدرودی که در هفته نخست 3 بار برابر مهاجمان سایپا مغلوب شد می‌تواند حسرت گلزنی سپاهانی‌ها را به 180 دقیقه برساند یا شاگردان قلعه‌نویی بالاخره گلزنی در فصل جدید را  شروع می‌کنند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز