خبرگزاری کار ایران

تبعات جدایی ستاره جوان ذوب آهن؛ نمازی و سودی که از خرید جدید نبرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۷۳

باشگاه ذوب آهن پس از آغاز فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکنی تخصصی در سمت چپ بود اما پروژه آنها به نظر در بازی اول به شکست انجامیده است.

به گزارش ایلنا، مسوولان باشگاه به همین دلیل به سراغ مسعود ابراهیم زاده رفتند تا بازی‌های خود را با آرامش در این پست آغاز کنند اما این اتفاق تنها 37 دقیقه زمان برد چرا که ابراهیم زاده در این دقیقه از بازی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

انتخاب دوم ذوبی‌ها برای بازی در این پست مهران درخشان مهر، مدافع چپ جوان این تیم بود اما او که پیش از این مصدومیتی جزیی به همراه داشت این روزها به همراه تیم امید در اردوی عراق به سر می‌برد و بنابراین نمی‌تواند بازی کند. سومین انتخاب برای بازی در این پست نیز هافبک میانی این تیم یعنی حمید بوحمدان بود که به دستور امیر قلعه نویی در این پست بازی می‌کرد. بوحمدان نیز اما در بازی پنج شنبه از ناحیه عضلات دوقلو دچار مصدومیت شد تا او نیز از بازی تعویض شود. همه این اتفاقات دست به دست هم داد تا نمازی از زبیر نیک نفس برای بازی در این پست استفاده کند.

هر چند از میزان مصدومیت ابراهیم زاده خبری در دست نیست اما در صورت ادامه دار بودن غیبت او نمازی باید به ترتیب اولویت از میان درخشان مهر، بوحمدان و زبیر نیک نفس یکی را برای حضور در ترکیب اصلی و در پست دفاع چپ انتخاب کند.

محمد ستاری، مدافع جوان فصل گذشته ذوب آهن یکی از چهره‌های شاخص این تیم بود که با توجه به خرید عجیب ابراهیم زاده ترجیح داد راهی پارس جنوبی شود و در جمع شاگردان تارتار به دنبال نمایش موفق خود باشد. این بازیکن در فصل گذشته 4 پاس گل به نام خود ثبت کرده بود و در بیشتر بازی‌ها نقش تدافعی مدنظر قلعه نویی را به نحوی که انتظار می‌رفت به سرانجام رسانده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز