خبرگزاری کار ایران

توخل: نیمار ناکامی‌اش در جام جهانی را جبران می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۶۱

توماس توخل سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن نیمار را قهرمانی توصیف کرد که می‌تواند ناکامی‌اش در تیم ملی برزیل در جام جهانی 2018 روسیه را با درخشش در فصل جدید لوشامپیونا جبران کند.

به گزارش ایلنا، نیمار بعد از آنکه دو ماه پایانی فصل گذشته لوشامپیونا را به دلیل شکستگی استخوان پایش از دست داد در جام جهانی روسیه برای تیم ملی برزیل به میدان رفت اما نتوانست تیم تحت هدایت تیته را به مقام قهرمانی برساند. او که در آن رقابت‌ها دو گل زد و در نهایت با قبول شکست برابر بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد، اعتراف کرد که این ناکامی تلخ‌ترین لحظه دوران بازیگری او را رقم زده است. با این حال توخل مطمئن است که بازیکن سابق بارسلونا عملکرد نه چندان دلچسبش در جام جهانی روسیه را در فصل جدید جبران خواهد کرد.

توخل در جمع خبرنگاران گفت: «همه چیز روی همه چیز تأثیر می‌‌گذارد. من فکر نمی‌کنم نیمار دلیلی لازم داشته باشد که فصل جدید را با انگیزه‌ای مضاعف آغاز کند. البته از تمام اعضای تیم ملی برزیل انتظار بیشتری می‌رفت و اتفاقی که افتاد روی رویکرد بازیکنان تأثیر می‌گذارد. تمام اعضای تیم ما و باشگاه می‌خواهند به بازیکنان برزیلی‌مان کمک کنند که هرچه زودتر احساس خوبی پیدا کنند تا تلاش برای محقق کردن اهداف بعدی‌شان را از سر بگیرند و نگران اتفاقی که در جام جهانی رخ داد نباشند. نیمار بازیکن بزرگی است. او می‌داند چطور پیروزی‌هایش را مدیریت کند و با ناکامی‌هایش کنار بیاید. در ورزش، جبران کردن ناکامی‌ها شما را به چالش می‌کشد. نیمار اما جبران می‌کند چون او یک قهرمان است. بازیکنان به صورت روزمره برمی‌گردند و هر کدام‌شان با رویکرد و شرایطی متفاوت. ما برای مدیریت هر کدام از بازیکنان‌مان راهی داریم و این کار برای ما بسیار پیچیده است. کلی سفر در پیش داریم و در هفته‌های اول باید فشاری که به بازیکنان‌مان می‌آید را مدیریت کنیم. برای ما فصل خیلی خوب شروع می‌شود چون همه بازیکنان‌مان خوشحال هستند و برای آغاز فصل انگیزه دارند.»

توخل در ادامه تأکید کرد که با آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال تماسی نداشته و مذاکره‌ای جدی با توپچی‌‌ها برای گرفتن جای این مرد فرانسوی انجام نداده است.

او گفت: «من برای آرسن احترام فراوانی قایلم. او در آرسنال چیزی قوی ساخت. تصمیمم برای رفتن به PSG را قبل از رفتن ونگر گرفته بودم پس هرگز هیچ تماسی با آرسنال نداشتم.»

توخل سپس گفت که با وجود باخت 3 بر یک تیمش برابر بایرن مونیخ در بازی دوستانه هفته گذشته در اتریش از عملکرد بازیکنانش راضی است. او ادامه داد: «ما مقابل بایرن مونیخ با تیمی بسیار جوان و خوب بازی کردیم. ما با تمرینات‌مان داریم به خوبی برای آغاز فصل آماده می‌شویم. بازیکنان دارند از تعطیلات بعد از جام جهانی‌شان برمی‌گردند و کمی زمان نیاز دارند تا خودشان را با تمرینات ما وفق دهند.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز