خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی نصیرزاده به جای فیروز کریمی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۰۷

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد(ماشین سازی شهریار) از مسئولان ورزشگاه یادگار امام عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی شهریار تبریز در واکنش  ابراز گلایه و ناراحتی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نسبت به تعلیق حکم فعالیت فیروز کریمی اظهار داشت: ما از نیروهای زحمت‌کش ورزشگاه یادگار امام (ره) عذرخواهی می‌کنیم، آنها نیروهای زحمت‌کش استان هستند که در بدترین شرایط به ورزش کمک می‌کنند. از مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان هم تشکر می‌کنم که ابتدا موضوع را با ما در میان گذاشت و بعد پاسخ خود را ارائه کرد.

وی  در واکنش به این موضوع که فیروز کریمی هم حق داشته از امکانات کم ورزشگاه یادگار امام (ره) شاکی باشد، تصریح کرد: به هر صورت تبریز جزو مناطق سردسیر کشور است که بیشتر از چهار الی پنج هفته گرما ندارد، به همین دلیل وسایل خنک‌کننده کمتر در این استان‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمن اینکه باید قبول کنیم با توجه به اوضاع اقتصادی، اعتبارات ورزش هم تحت تأثیر قرار گرفته است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز در ادامه افزود: سرمربی ما هم به دلیل دمای رختکن، در واقع نظر بازیکنان را گفته بود. هر چند کریمی جملات خودش را با طنز تنظیم می‌کند، اما من همین‌جا می‌خواهم از مدیران ورزشگاه یادگار امام (ره) اگر تصور می‌کنند حق آنها ضایع شده است، عذرخواهی کنم و از فیروز کریمی هم می‌خواهیم که در آینده این موارد را ابتدا به ما منتقل کند تا به مقامات بالاتر ورزش در استان منعکس شود.

نصیرزاده در ادامه در خصوص تغییر نام باشگاه گسترش فولاد تبریز به ماشین‌سازی شهریار و اینکه در هفته اول لیگ برتر این اتفاق رخ نداد و سازمان لیگ هنوز این تغییر نام را قطعی نمی‌داند، گفت: این موضوع هم این هفته تمام می‌شود، در هفته گذشته یکسری ایستادگی برای این تغییر نام از سوی هیئت فوتبال استان رخ داد و از نام و لوگویی در مسابقه با استقلال خوزستان استفاده شد که دیگر وجود ندارد، آن‌ هم به این دلیل بود که اسکوربورد دست آنهاست. حتی ناظر مسابقه هم متأثر از عوامل هیئت فوتبال، در آن روز بیشتر از سخنگوی وزارت امور خارجه مصاحبه کرد. 

وی در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده ابتدا باید ثبت شرکت انجام شود و بعد تغییر نام صورت گیرد، یادآور شد: شرکت به ثبت رسیده است و مشکلی وجود ندارد. ما دوم مردادماه وقتی کارهای ثبت شرکت را انجام و به فدراسیون فوتبال اطلاع دادیم. تغییر پیراهن خودمان را هم چندین روز قبل از شروع لیگ به اطلاع فدراسیون رساندیم، اما ناظر دیدار ما با استقلال خوزستان از تغییرات آگاه نبود و در تمام صحبت‌هایش بیان می‌کرد که این‌ها را به عنوان تخلف گزارش خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز