خبرگزاری کار ایران

سامانه‌های هوشمند مهمترین ابزار برای نظارت بر زندانها

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۴۳۰

مدیرکل زندان‌های گیلان عنوان کرد: سامانه های هوشمند مهمترین ابزار برای نظارت بر زندانها است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی،سید حمید حسینی به منظور بررسی اجرای برنامه‌ها و خدمات در حوزه های مختلف زندانبانی از زندانهای رودبار و انزلی بازدید کرد.

در این بازدید سید حمید حسینی ضمن اشاره بر نقش نظارتی و کنترل و هدایت  ستاد گفت : بازدید‌های میدانی بهترین راهکار برای بررسی اجرای برنامه و خدمات در حوزه‌های زندانبانی است و برنامه‌ریزی کردیم تا هر سه ماهه از تمام زندانها بازدید کنیم. همچنین محورهای بازدید به زندانها اعلام شده تا با آمادگی  ضمن بازبینی برنامه ها، در صورت نیاز اصلاحات مورد نیاز را انجام دهند.

وی بررسی سامانه‌های هوشمند، شامل  مکاتبات مکانیزه، ثبت اطلاعات دارو و درمان، پرونده شخصیت و انبارداری را مهم‌ترین اولویت های بازدید برشمرد و اذعان داشت: مکانیزه کردن ثبت داده‌ها در بخش های قضایی، مددکاری و فرهنگی ضمن تسهیل در پردازش اطلاعات و گزارش گیری، امکان نظارت و کنترل برنامه ها را تسهیل می کند.

مدیرکل زندان‌های استان گیلان ضمن تاکید بر استفاده  از دوربین های مدار بسته  به جهت بالابردن ضریب امنیتی بیشتر در زندانها گفت: امنیت زندانها مهم‌ترین  اولویت و  پیش نیاز اجرای برنامه و ارائه خدمات در زندانها نیز در جایگاه ویژه ای قرار دارد و ارتقای برنامه های سخت افزاری و نرم افزار و همچنین توان علمی کارکنان در زمنیه های اصلاحی و امنیتی  از ابزارهای مهمی است که در چند سال گذشته برای ارتقای  زندانها  عملیاتی کردیم که می توانیم از طریق  اجرای این‌گونه برنامه ها و استفاده از ظرفیت‌های بهینه موجود برنامه های سین زندانها را مطابق رئوس و دستورات سازمانی کنترل و اثر بخش کنیم.

وی در پایان برای  ارتقای برنامه های مشخص شده سازمانی در زندانها ضمن  اولویت بندی اهم برنامه‌ها ، جدول زمانبندی  علمی و عملی را برای بازدید های تخصصی دوره ای از زندانهای تابعه استان تعیین  کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز