خبرگزاری کار ایران

محمد ستاری: لطفی باعث باخت ما به فولاد نشد/ نشان می‌دهیم نتایج فصل قبل اتفاقی نبود

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۴۱۸

محمد ستاری در مورد شکست برابر فولاد در دیدار هفته نخست لیگ برتر صحبت کرد.

محمد ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست پارس جم مقابل فولاد اظهار داشت: بازی در شرایطی خیلی سختی انجام شد و گرمای شدید اهواز ما را خیلی اذیت کرد و تحت فشار قرار داد ولی همینکه در چنین آب و هوایی توانستیم مقابل تیم قدرتمند فولاد بازی خوبی ارائه دهیم و فرصت‌های زیادی خلق کنیم نشان از توان بالای تیم ما دارد.

وی افزود: فولاد تیم قدرتمندی است و هزینه زیادی کرده تا نسبت به فصل قبل تقویت شود و بتواند سهمیه بگیرد. در خط جلوی این تیم بازیکنان قدرتمندی بازی می‌کنند و کار خیلی سختی داشتیم ولی خدا را شکر همانطور که دیدید اصلاً شایسته باخت نبودیم. فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم که مهاجمان ما کم دقتی کردند و فدای سرشان. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم.

مدافع پارس جم در مورد گل به خودی لطفی در دقیقه 85 بازی که باعث شکست این تیم شد عنوان کرد: نمی‌توانیم لطفی را مقصر شکست‌مان بدانیم. در آن موقعیت اگر لطفی در آن نقطه از زمین حضور نداشت صد در صد بازیکنان فولاد توپ را گل کرده بودند. مجتبی در طول 90 دقیقه عالی کار کرد و موقعیت‌های زیادی از حریف گرفت و در طول فصل بازی‌های خوبی از او خواهید دید.

ستاری افزود: این اتفاقات همیشه رخ می‌دهد و در جام جهانی هم مثل بازی ما با مراکش چنین اتفاقاتی طبیعی است. من خودم چنین تجربه‌ای نداشتم ولی می‌دانم برای خود بازیکن سخت است و مجتبی هم خیلی ناراحت بود.

ستاری در مورد شرایط پارس جم در فصل جدید و تغییرات زیاد عنوان کرد: بازیکنان زیادی از ما جدا شدند ولی در این بازی فقط 3 بازیکن بودیم که به تازگی به تیم اضافه شدیم. ما تیم خوبی داریم و می‌خواهیم مثل فصل قبل نتایح خوبی بگیریم و امیدوارم بتوانیم این را نشان دهیم که نتایج فصل قبل اتفاقی نبود. در حال حاضر انتظارات از ما بالا رفته و کار سختی داریم و امیدوارم از پس آن بر بیاییم.

وی در رابطه با بازی هفته دوم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: شاید قسمت این بود که اولین برد و اولین امتیازمان در دیدار خانگی و مقابل هوادارانمان باشد. تیم‌هایی که از لیگ یک تازه بالا آمده‌اند فشرده و محتاط بازی می‌کنند و کار مقابل آنها سخت است ولی نمی‌خواهیم اجازه دهیم امتیازی از خانه خارج شود و امیدوارم هواداران به کمک ما بیایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز