خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد؛

راه اندازی مجهزترین آزمایشگاه فنی استان در شرکت آب و فاضلاب روستایی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۴۰۶

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی مجهزترین آزمایشگاه فنی این استان در شرکت متبوع خود خبرداد.

فیض‌الله پاسره در گفت وگو با ایلنا از یاسوج گفت: فنی‌ترین آزمایشگاه در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

وی با تشریح چگونگی آزمایش‌های صورت گرفته در این آزمایشگاه، از کسب لوح و تندیس برتر در بین شرکت‌های آب و فاضلاب و روستایی کشور طی سال گذشته هم سخن گفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این آزمایشگاه در سال گذشته در بین تمامی شرکت های آب و فاضلاب روستایی کشور توانست رتبه اول در بخش تجهیزات آزمایشگاهی را کسب کند.

پاسره با بیان اینکه آزمایشات شیمیایی به فراخور نیاز در آزمایشگاه فنی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود، اظهارداشت: آزمایش هایی که در این آزمایشگاه انجام می شود به طور حتم به تایید دانشکاه علوم پزشکی می رسد.

وی افزود: آزمایش‌های متعدد شیمیایی، میکروبی ، فاضلاب و پسماند در این آزمایشگاه انجام و اکنون براحتی می توان راجع به وضعیت بهداشتی و یا غیربهداشتی بودن آب شرب روستایی و حتی شهر اظهارنظر کارشناسانه کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترک آب شرب روستایی این استان را 60 هزار اشتراک عنوان و خاطرنشان کرد: این تعداد مشترک در یکهزار و هفت روستای استان سکونت دارند.

پاسره تاکیدکرد 240 منبع تامین آب در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که آب تمامی این منابع سالم و آب شرب آنها مشکلی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز