خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گیلان؛

۱۴۰ میلیارد تومان برای بازسازی شبکه‌های آبرسانی روستایی نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۵۳۸

هم اکنون یکهزار و ۶۶۴ روستای گیلان زیر پوشش شبکه ی آبرسانی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: برای اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی فرسوده در سطح روستاهای این استان به ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
به گزارش ایلنا از رشت؛ محمدعلی فر امینی با بیان اینکه رطوبت بالای این استان از عمر مفید لوله‌های آبرسانی می‌کاهد، اظهار کرد: هم اینک ۳۰ درصد از خطوط آبرسانی روستایی در گیلان فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.
وی افزود: در مجموع استان گیلان دارای بیش از ۱۶ هزار کیلومتر خط توزیع و حدود ۳ هزار کیلومتر خط انتقال آب شرب است.
فرامینی تصریح کرد: ۵ هزار و ۵۷۴ کیلومتر از شبکه‌های آبرسانی در روستاهای استان مستهلک هستند که برای تعویض و بازسازی آن‌ها به افزون بر ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی گفت: سالانه علاوه بر اجرای پروژه‌های تامین آب آشامیدنی روستاییان، بازسازی شبکه‌های فرسودهٔ آبرسانی نیز در دستور کار شرکت آبفار قرار دارد که اجرای این طرح مستلزم اختصاص اعتبارات مناسب از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سایر نهادهای ذیربط است.
این مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون یکهزار و ۶۶۴ روستای گیلان زیر پوشش شبکهٔ آبرسانی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز