خبرگزاری کار ایران

سلیمان پاک‌سرشت در اختتامیه مسابقات ملی مهارت:

باید مهارت‌آموزانی که یادگیری مدرک‌محور را با یادگیری فن جایگزین کردند، قدر بدانیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۶۲

اختتامیه هجدهمین مسابقات ملی مهارت با حضور علی ربیعی (وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی) و سلیمان پاک‌سرشت (رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور) در ساختمان وزارت کار صبح امروز (۶ مردادماه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلیمان پاک‌سرشت (رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور) در اختتامیه هجدهمین مسابقات ملی مهارت اظهار داشت: امسال در شرایطی به استقبال روز ترویج آموزش فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی می‌رویم که ایران بیش از هر زمان دیگری به مهارت و تدبیر نیاز دارد. فضیلتی که به گواه تاریخ در روزهای سخت و دشوار منشأ گشایش‌ها و توفیق‌های عظیم است و جز از رهگذر دینی به ثمر نمی‌نشیند. خوشا به سعادت آنان که برای یاری کشور در چنین روزهایی آماده‌اند.

وی ادامه داد: ایرانیان مردان و زنان روزهای سخت خود را فراموش نمی‌کنند. مهارت‌آموزی هنر تحقیق کردن دانایی و توانایی است. انسان‌های ماهر می‌دانند که دانستن برای توانستن کافی نیست و این آگاهی برای رشد و تعالی کشور حیاتی است.

پاک‌سرشت  گفت: روز ملی ترویج آموزش مهارت‌های کارآفرینی مناسبتی ملی برای پاسداشت این تفکر و همه کسانی است که در این مسیر گام برمی‌دارند. وظیفه ماست که مدیرانی که با تلاش و خلاقیت می‌کوشند تا فعالیت‌های مهارت‌آموزی را ثمربخش کنند و با احساس مسوولیت تمام درصدد کاهش آلام و آسیب‌های جامعه درجهت مهارتی هستند، قدر نهیم. افرادی مانند مربیان عزیز و گرانقدری که سمبل خودباوری و توانمندی هستند و انگیزه شگرف آنان برای تربیت فرزندان ماهر این مرز و بوم با وجود ناملایمات بی‌انتهاست. محققان، اصحاب رسانه و نخبگانی که با انتشار ایده‌های آگاهی‌بخش خود حساسیت جامعه را نسبت به اهمیت موضوع مهارت‌آموزی افزایش می‌دهند و در نهایت مهارت‌آموزانی که آسایش یادگیری مدرک محور را با رنج یادگیری فن و مهارت جایگزین کردند؛ قدر بدانیم و بر سر بنشانیم. 

وی در پایان اضافه کرد: من به نمایندگی از همکارانم در سازمان فنی و حرفه‌ای این روز را به همه علاقه‌مندان و فعالان عرصه مهارت‌آموزی تبریک می‌گویم و برایشان توفیق، عزت و سربلندی آرزو می‌کنم. از زحمات همه همکاران عزیز و گرانقدر خود در سازمان آموزشگاه‌های آزاد قدردانی می‌کنم که با وجود تمام کمبودها صادقانه و با انگیزه در مسیر تعالی فن‌آموزی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تلاش می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز