خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازیِ مدل جان توشاک؛ بی‌شباهت به رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۱۵

تراکتورسازان در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان آثاری از پیشرفت در بازی و نتیجه‌گیری از خود به نمایش نگذاشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی روز گذشته نخستن دیدار خود را در فصل هجدهم برگزار کرد و در بازی برابر نفت مسجد سلیمان که به تازگی لیگ برتری شده است به تساوی بدون گل رضایت داد.

سرخپوشان تبریزی تغییرات زیادی در جمع بازیکنان خود ایجاد کردند و با آوردن جان توشاک روی نیمکت خود امید و آرزوهای زیادی را در فصل جدید دنبال می‌کنند ولی چیزی که در هفته نخست دیدیم به هیچ وجه تیمی در قامت یک مدعی حضور در بالای جدول و کسب سهمیه نبود.

توشاک ولزی با رزومه بلند بالای خود و عقبه هدایت رئال مادرید یکی از مطرح‌ترین مربیانی است که تا به حال پا به ایران گذاشته و آوردنش به ایران با امید بازگشت تراکتورسازی به روزهای اوج بوده و نشان از مامورت سخت وی روی نیمکت سرخپوشان تبریزی است.

تراکتورسازان با جذب نفرات دفاعی جدید موفق شدند در این فاز موفق عمل کنند و ضعف‌های فصل گذشته تا حد زیادی پوشش داده شد ولی در فاز هجومی چیزی برای ارائه نداشتند و شاید اگر بازی به جای 90 دقیقه تا 900 دقیقه هم ادامه پیدا می‌کرد گلی وارد دروازه فراهانی نمی‌شد.

نکته جالب در مورد ترکیب تراکتورسازی در بازی روز گذشته نبود یک مهاجم نوک تخصصی در ترکیب تیم بود. با جدایی فرزاد حاتمی و ارسلان مطهری از جمع سرخپوشان تبریزی این تیم مهاجمی مقابل نفت نداشت و دو بازیکن خارجی این تیم هم هنوز اجازه بازی پیدا نکرده‌اند تا گزینه‌های تخصصی در این پست به میدان بروند و نتیجه‌اش چیزی جز ناکامی بنود.

تراکتورسازی در نخستین فصل خصوصی‌سازی خود نه دیگر درگیر مشکلات بازیکنان سرباز است و نه محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را آزار می‌دهد و بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن برای هواداران این تیم قابل قبول نیست. باید دید توشاک می‌تواند از رزومه پر زرق و برق خود در تبریز استفاده کند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز