خبرگزاری کار ایران

استقلال شماره یک بوده و شماره یک می‌ماند

شفر: قلم بند آقایی تکه تکه شد / یک یا دو بازیکن می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۰۲

سرمربی آلمانی استقلال تهران با حضور در نشست خبری پس از تقابل با پیکان، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر، سرمربی آبی‌های تهرانی درباره نمایش شاگردانش مقابل پیکان در اولین بازی لیگ هجدهم اظهار داشت: از دیدار شما خوشحالم. باید بگویم با وجود تمام مشکلاتی که در هفته گذشته اداشتیم اردوی خوبی داشتیم اما خبرهای بدی از تهران می‌شنویدیم. بازی ما در آلمان برگزار نشد که قرار بود با حضور زیاد طرفداران برگزار شد با این حال به تیمم تبریک می‌گویم. این اولین بازی با حضور هواداران بود. من باید بگویم بابت همه مسائل به تیمم تبریک می‌گویم فصل گذشته بازی سختی مقابل پیکان داشتیم. گلی که امید ابراهیمی زد درخور وضعیت سختی بود اما امروز توپی روی دروازه ما نیامد.

شفر افزود: وریا و علی کریمی در همه جلسات تمرینی ما حضور نداشتند و به همین دلیل تعویض شدند؛ سجاد آقایی هم گرفتی عضله کمی داشت که تعویض شد و بابت درخشش بازیکنان جوانمان بسیار خوشحالم. بازیکنان با استعداد و آینده داری هستند که توانایی خوبی برای بعدها دارند که در تمرینات باید مرتب با آنها کار کنیم تا بهتر و بهتر شوند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تبریک میگویم و تعریف میکنم از دانشگر که با وجود اینکه آمادگی 100 درصد نداشت خوب بازی کرد. خوشحال نبودم که ضربه ایستگاهی که در دقایق آخر از دست دادیم و می توانستیم راه های بهتری برای استفاده از آن ضربه داشته باشیم. تعریف و تمجید از بازیکنان بزرگ منتظری، کریمی، خسرو و رحمتی که به بازیکنان کمک میکنند و همچنین از طرفداران که به بازیکنان جوان روحیه می‌هند و به خوبی این کار را انجام دادند.

شفر در ادامه بیان داشت: در بازی که با پیکان در پیکان شهر داشتیم چشمی شانس آورد مصدوم نشد، برای تیام همینطور و سجاد آقایی هم اگر امروز قلم بند نداشت با مصدومیت سنگینی رو به رو می‌شد. اول سلامت مهم است و اگر به قلم بند او اگر نگاه کنید تکه تکه شد؛ تعجب میکنم که داور چرا کارت قرمز نشان نداد و باید بگوییم خداراشکر که پای او آسیب شدید نبود. این صحبت علیه داور بازی نبود اما خطای بسیار سنگین بود. 

سرمربی آبی‌ها در خصوص شیوه بازی مقابل پیکان بیان داشت: پاس آخر خیلی مهم است و این تنها برای بازیکن صاحب توپ نیست. مهاجم و وینگر ها هم برای بازیسازی باید سریع حرکت کند. این سخت خواهد بود که بدون پاسکاری به برتری برسید. خیلی خوب بود که صیادمنش به بازی دیر وارد شد و بازیکنان بزرگی که داشتم و همچنین جوان به تیم من آمدند با 10 دقیقه 30 دقیقه و یک نیمه شروع کردند و بعد به مراحل بالا رسیدند. شما زمانی برنده هستید که پاس خوب برای مهاجمان ارسال کنید.

شفر درخصوص خرید جدید آبی‌ها عنوان کرد: چهار پنج هفته قبل اسامی بازیکنانی که می‌خواستم را اعلام کرد اما هیچ کس اینجا نیست. دیروز و پریروز صحبت کردیم اما مطمئنم یک یا دو بازیکن به ما قبل از بازی با السد اضافه می‌شود. بابت عملکرد تیمم بسیار خوشحالم و مطمئن نبودیم شانس بالای برای این بازی داشته باشیم چون بدون حضور طرفداران بازی تدارکاتی داشتیم. ما استقلال هستیم و مسئولیت داریم برابر طرفدارنمان. همانطور که گفتم ما فصل قبل بیشتر مقابل پیکان مشکل داشتیم. همه‌ی بازیکنان با وجود اینکه در آمادگی کامل نبودند بازی کردند. باید تیمی کامل داشته باشیم و تیمی در سطح السد داشته باشیم. فقط 11 بازیکن اصلی داخل ترکیب مهم نیستند و ترکیب هم همانطور مهم است. 20 دقیقه اخر ما شانس های زیادی داشتیم و فشار زیادی ایحاد کردیم . اول به خاطر مربی آلمانی که مربی بسیار خوبی است و امید داریم باشگاه شرایط امضای قرارداد او را فراهم کند. ما پنج هفته به بازیکنان مان استراحت دادیم و شما در نظر بگیرید چقد فصل گذشته برای ما سخت بود و ارتقای رتبه داشتیم به غیر ازینکه در آسیا حضور داشتیم و قهرمان جام حذفی شدیم. البته همه بازیکنان برنامه تمرینات انفرادی داشتند. خیلی خوب استراحت کردیم. 30 سال است که سرمربی هستم و می‌دانستم که باید چکاری انجام بدهم.

شفر درباره اینکه فتحی اعلام کرده در هفته آینده مرتضی تبریزی به استقلال می‌پیوندد و علی قربانی به لیست بازیکنان اضافه شده، اظهار داشت: خیلی خوشحالم خیلی خوب است که این را می‌شنوم. دوباره میگویم که بازیکنان خوبی داشتیم ولی زمانی که مسابقات آسیا میرسد بازیکنان جوان باید استراحت کنند و از بازیکنان بزرگتر یاد بگیرند. مرتب با مدیرعامل باشگاه و دستیار ایشان در ارتباط هستیم. استقلال شماره یک است و شماره یک هم باقی می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز