خبرگزاری کار ایران

تیم کنونی به زودی ستاره می‌شود و مقابل السد ترسی نداریم

توضیحات وریا غفوری درباره شایعات قهر و جدایی و اعتراض هواداران به نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۱۹۸

مدافع استقلال تیم کنونی را شایسته فرصت بیشتر برای خودنمایی در هفته های آتی دانست.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا از میکسدزون استادیوم آزادی، وریا غفوری معتقد است که این تیم علیرغم جوانی و جدایی ستاره‌هایش در هفته های آتی قادر خواهد بود انتظارات را برآورده کند.

غفوری در خصوص بازی مقابل پیکان گفت: بازی سختی بود، تیم ما دیر کار را شروع کرد. تیم ما جوان شده و هفته به هفته بهتر خواهد شد. ان شاالله در هفته های آینده بهتر خواهد شد. من مصدومیت جزیی داشتم و کاملا رفع شده است. دیروز تمرین کردم و امروز هم با ترس بازی کردم و امیدوارم در هفته آینده عملکرد بهتری برای تیم داشته باشم.

غفوری در خصوص اعتراضاتی که هواداران این تیم به عملکرد باشگاه و مدیریت داشتند گفت: دمن چیزی نشنیدم. رست است که تیم نسبت به پارسال ضعیف تر شده اما استقلال همیشه استقلال است و مطمئن باشید تیم مطمئنا در هفته های آینده به اوج خواهد رسید.

وی درباره بازی با السد گفت: توان و وسع ما همین بود. نفرات ما بهترین نفرات ایران هستند و جوانان خوبی داریم. برای بازی های آسیایی کم تجربه هستند. 

وی درباره عدم حضورش در پست اصلی گفت: من شرایط ایده آلی نداشتم و خوشبختانه بازی را با سلامت عبور کردم. خیلی جنگیدم تا در پست خودم بازی کنم اما جنگیدن هایم برای حضور در تیم ملی بی فایده بود.

غفوری درباره شایعاتی که برای او بعد از امضای دیرهنگام قرارداد و همچنین ترک تمرین تیم شکل گرفته بود گفت: مسوولان باشگاه چند بار توضیح دادند.  من شرایطی داشتم که برگشتم برای ام آر آی تا به مصدومیتم رسیدگی کنم و چیزی جز این نبود. بحث پول در میان نبوده و صد در صد مشکلی با باشگاه نداشتم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز