خبرگزاری کار ایران

حسن زاده: رای قطعی پس از بررسی پرونده اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۹۴۴

رئیس کمیته انضباطی توضیحاتی را در خصوص صدور رای دستور موقت بازیکنان دو تیم تراکتورسازی و نساجی قائمشهر صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: مقامات تیم ملی فوتبال امید شکایتی را علیه دو باشگاه تراکتورسازی تبریز و نساجی قائمشهر و همچنین علی شجاعی، محمد مسلمی پور و محمدرضا آزادی بازیکنان باشگاههای فوق طرح کرده بودند که در تاریخ 3 مرداد ماه توسط دبیرکل فدراسیون به کمیته انضباطی ارجاع شد.

وی ادامه داد: اگر چه رسیدگی به پرونده پس از اخذ دفاعیات باشگاهها و بازیکنان یاد شده به عمل خواهد آمد به خاطر اهمیت موضوع و جایگاه تیم ملی فوتبال و همچنین به دلیل جلوگیری از اتفاقات بعدی، فعلا با صدور دستور موقت از شرکت این سه بازیکن در مسابقات رسمی تیم خود جلوگیری به عمل آمده تا پس از رسیدگی، رای نهایی صادر شود.

رئیس کمیته انضباطی گفت: صدور دستور موقت به این دلیل است که جلوی مشکلات بعدی رابگیرد به نحوی که با شرکت دادن بازیکنان مستنکف، پرونده جدیدی برای مسابقات باز نشود. یعنی تیم مقابل با استناد به غیر مجاز بودن این بازیکنان که به تیم ملی فوتبال امید نرفتند، شکایت دیگری نکند. مسلما حق دفاع برای دو باشگاه و بازیکنان وجود دارد که تا روز رسیدگی دفاعیات خود را منعکس کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز