خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره پرسپولیس و اوپنینگ گیم ها/ به دنبال 12 ساله شدن و فرار از عدد 6

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۰۴

پرسپولیس می خواهد هفتمین کلین شیت خود را به ثبت برساند.

به گزارش ایلنا، هفته اول رقابت های لیگ برتر پنجشنبه آغاز می شود و بازهم نگاه ویژه به سمت سرخابی های پایتخت است. پرسپولیس باید در اولین بازی در مشهد به مصاف پدیده برود و استقلال هم جمعه شب در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است.

این دو تیم در تاریخ لیگ برتر در مسابقات افتتاحیه نمایش قابل توجهی داشته اند و در اکثر مسابقات به برتری رسیده اند. تیم سرخپوش تهرانی در تاریخ این رقابت ها و در مسابقات اول خود به 9 برد، 6 مساوی و دو باخت رسیده است. 33 گل زده اند و 21 بار دروازه شان باز شده است. 

پرسپولیس مقابل پدیده باید خارج از خانه بازی کند. آنها پیش از این نیز در بازی هایی که مهمان بوده اند 4 برد، 2 مساوی و دو باخت به دست آورده اند. در دیدارهای داخل خانه هم 4 برد و 4 مساوی به دست آمده است و سرخپوشان در آزادی شکستی را پذیرا نشده اند.

هیچ وقت بازی های پرسپولیس در بازی اول لیگ بدون گل تمام نشده است. آنها در همه مسابقات گل زده اند و 6 کلین شیت را هم به نام خود ثبت کرده اند. سرخپوشان در دو بازی آخر خود گلی دریافت نکرده اند و آخرین بار از همین پدیده در لیگ پانزدهم گل خوردند. بیرانوند تا به حال در افتتاحیه دروازه اش باز نشده است.

پرسپولیس دو باخت را در تاریخ بازیهای ابتدایی خود در لیگ برتر تجربه کرده که اولی مقابل فولاد و دومی در لیگ ششم مقابل ابومسلم بوده است. از آن باخت 12 سال می گذرد و پرسپولیس در 11 دوره اخیر هیچ باختی را نداشته اند.

پدیده برای دومین بار در طول تاریخ لیگ برتر در بازی افتتاحیه به مصاف پرسپولیس می رود. تیمهای صنعت نفت، تراکتور و سایپا نیز دو بار مقابل پرسپولیس صف آرایی کرده اند اما فولاد با 3 بازی، رکورددار است. 

نتایج پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر:

لیگ اول: پرسپولیس 1-1 فولاد

لیگ دوم: برق شیراز 1-2 پرسپولیس

لیگ سوم: پرسپولیس 8-2 پگاه

لیگ چهارم: فولاد 3-1 پرسپولیس

لیگ پنجم: فجرسپاسی 2-2 پرسپولیس

لیگ ششم: ابومسلم 3-2 پرسپولیس

لیگ هفتم: صنعت نفت 2-3 پرسپولیس

لیگ هشتم: سایپا 0-1 پرسپولیس

لیگ نهم: مس 3-3 پرسپولیس

لیگ دهم: پرسپولیس 1-0 تراکتورسازی

لیگ یازدهم: پرسپولیس 1-1 ملوان

لیگ دوازدهم: صنعت نفت 0-1 پرسپولیس

لیگ سیزدهم: پرسپولیس 1-0 تراکتورسازی

لیگ چهاردهم: پرسپولیس 1-1 نفت

لیگ پانزدهم: پرسپولیس 2-2 پدیده

لیگ شانزدهم: سایپا 0-1 پرسپولیس

لیگ هفدهم: پرسپولیس 2-0 فولاد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز