خبرگزاری کار ایران

بررسی نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر:

پرسپولیسِ محروم، فعال‌تر از رقبا

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۹۱

سرخپوشان با وجود محرومیت از پنجره تابستانی از خیلی از تیم‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات فعال‌تر بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ هفدهم به نظر می‌رسید دوران سختی را سپری کند و در سراشیبی سقوط قرار بگیرد ولی شرایط تیم در آستانه شروع فصل جدید آنطور که گفته می‌شد بد نیست و هنوز هم شاگردان برانکو یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند.

سرخپوشان از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودند و این می‌توانست شرایطی شبیه به تراکتورسازی فصل گذشته برای آنها رقم بزند ولی این مشکل تا اینجا به خوبی مدیریتی شده و به نظر می‌رسد از این به بعد هم اتفاق چندان بدی برای این تیم در پیش نباشد.

سرخپوشان 4 مهره کلیدی خود را از دست داده و یک بازیکن  به جمع خود اضافه کرده‌اند. صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری از جمع سرخپوشان جدا شده و به اروپا رفتند و برانکو به دلیل محرومیت نتوانسته جای آنها را فعلا پر کند.

محسن مسلمان، دیگر بازیکن سرخپوشان هم علیرغم میل باطنی و به دلیل اختلافاتی که با برانکو داشت مجبور به جدایی شد و به ذوب آهن،‌نایب قهرمان فصل گذشته پیوست تا تعداد جدا شده های سرخپوشان به عدد 4 برسد.

در این میان پرسپولیس توانست با چند بازیکن دیگر خود که قرارداد نداشتند از جمله کمال کامیابی نیا و محمد انصاری تمدید کند و بازیکنانی هم مثل بیرانوند که پیشنهادات خوب خارجی داشتند، برای ماندن به توافق رسیدند.

پرسپولیس امید عالیشاه را هم که از قبل با این تیم قرارداد داشت توانست به فهرست خود اضافه کند و این بازیکن از ابتدا در جمع سرخپوشان خواهد بود.

این باشگاه تعدادی بازیکن هم جذب کرده که از نیم فصل دوم به تیم اضافه خواهند شد و نفرات خوب و کارآمدی برای این تیم به نظر می‌رسند. مهدی ترابی از سایپا، مهدی شریفی از سپاهان، سروش رفیعی از الخور و مهدی شیری از پیکان جذب تیم شدند و از نیم فصل دوم با اضافه شدن به جمع سرخپوشان چهره متفاوتی به تیم خواهند داد و می‌توانند قدرت زیادی به سرخپوشان ببخشند.

مشکل اصلی پرسپولیس تحمل شرایط سخت تا نیم فصل است و اگر این تیم با محرومیت و مصدومیت آزاردهنده‌ای تا شروع نیم فصل دوم مواجه نشود، می‌تواند به سلامت از این مقطع عبور کرده و از نیم فصل دوم به جمع مدعیان بازگردد.

پرسپولیس دیدار سختی در رقابت‌های آسیایی با الدحیل قطر دارد و این بازی دشوار و تعیین کننده هم اگر با موفقیت سرخپوشان تمام شود می‌تواند یک فصل رویایی برای برانکو و شاگردانش رقم بزند.

باید دید سرخپوشان می‌توانند سومین قهرمانی پیاپی خود را با شرایط نسبتاً سختی که دارند تجربه کنند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز