خبرگزاری کار ایران

فایل صوتی جنجالی ترامپ منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۷۶

فایل صوتی به دست آمده از دفتر وکیل پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا نشان از آن دارد که او تلاش داشته بر قضیه رسوایی جنسی خود سرپوش بگذارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا (دهیل)، روز گذشته -سه‌شنبه- شبکه خبری سی‌ان‌ان یک فایل صوتی را منتشر کرد که در آن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «مایکل کوهن» وکیل پیشین او درباره پرداخت مبلغی به یک مدل «پلی‌بوی» که گفته است با ترامپ رابطه نامشروع داشته، با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند. 

این مکالمه گزارش‌های پیشین را مبنی بر این‌که این دو نفر درباره خرید حقوق داستان «کارن مک‌دوگال» مدل پلی‌بوی گفت‌وگو کرده‌اند، تایید می‌کند. مک‌دوگال که اعلام کرده است با رئیس‌جمهوری آمریکا رابطه داشته، داستان خود را به شرکت «امریکن مدیا» فروخت. این شرکت ناشر روزنامه عامه‌پسند «نشنال انکوئیرر» است. گفت‌وگوی میان ترامپ و وکلیش در سپتامبر ۲۰۱۶ و در روزهای پایانی کمپین انتخابات ریاست‌جمهوری صورت گرفت. 

کوهن که مخفیانه این مکالمه را ضبط کرده بود، طی آن به ترامپ می‌گوید که باید «شرکتی باز کند تا تمام اطلاعات مرتبط با دوست‌مان دیوید را به آنجا انتقال دهد»، که احتمالا منظورش «دیوید پکر» رئیس امریکن مدیا بود. 

در این نوار صوتی،‌ ترامپ حرف کوهن را قطع می‌کند و می‌گوید: «هزینه‌اش چطور؟» 

وکیل ترامپ هم در جواب گفت: «ما باید هزینه‌اش را بدهیم.»

مدل پیشین پلی‌بوی، مدعی شده بود که در سال ۲۰۰۶ با ترامپ رابطه داشته است. او حق این داستان را به شرکت امریکن مدیا فروخت، اما این داستان هیچ‌گاه منتشر نشد. 

از این رو، مک‌دوگال از این شرکت شکایت کرد و دو طرف اوایل سال جاری میلادی به توافق رسیدند و او که از مفاد قرارداد معاف شده بود، قضیه را علنی کرد. 

واشنگتن پست بعدا گزارش داد که ترامپ و کوهن درباره خرید حقوق این داستان از این شرکت با یکدیگر گفت‌وگو کرده‌اند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز