خبرگزاری کار ایران

تیم سقوط کرده لیگ برتری، مشتری جدید میگ میگ تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۶۱

میلاد محمدی در رادار تیم انگلیسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، باشگاه وست‌بروموویچ که فصل گذشته از لیگ برتر به دسته پایین‌تر سقوط کرد مهیای امضای قرارداد با میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی می‌شود که در رادار تیم‌های رنجرز اسکاتلند و سلتیک نیز قرار دارد. باشگاه احمد گروژنی که در لیگ برتر روسیه حضور دارد ارزش فروش میلاد محمدی را 3 میلیون پوند تعیین کرده است.

در ادامه این خبر آمده است: میلاد محمدی به خاطر داشتن سرعت در جناح چپ حمله معروف است اما پس از جام جهانی 2018 روسیه به خاطر تلاش ناموفق در پرتاب اوت به خانه بازگشت. این ملی‌پوش ایرانی علاوه بر توانمندی بازی در دفاع چپ می‌تواند در جناح چپ خط حمله نیز بازی کند. او می‌توانست گزینه جایگزین جیمز مک‌لین در تیم برایتون باشد که به استوک‌سیتی انتقال یافت اما برایتون بازیکنی را به صورت قرضی از لسترسیتی جذب کرد. 

3 میلیون پوند هزینه ریسک‌برانگیزی برای جذب ملی‌پوش ایرانی نیست اما برایتون به دنبال جذب یک بازیکن ذخیره برای گیبس، مدافع چپ خود است که قطعا میلاد محمدی پاسخگوی این نیاز نخواهد بود. آیا میلاد محمدی با تیم برایتون قراردادی امضا خواهد کرد؟ به نظر می‌رسد برایتون تابستان سال جاری میلادی این ریسک را نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز