خبرگزاری کار ایران

مقام‌های دمشق:

حمله به جنگنده سوری، موید رابطه‌ قوی اسرائیل با تروریست‌هاست

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۴۶

معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد متذکر شد، اقدام اسرائیل به سرنگون کردن جنگ این کشور در ریف القنیطره، نشان‌دهنده ارتباط قوی این رژیم با تروریست‌هاست.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، «منذر منذر» معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد، سوریه بر حق خود بر حاکمیت به جولان تأکید می‌کند و این امر، جای هیچ‌گونه چانه‌زنی، مذاکره و امتیازدهی ندارد.

منذر گفت: «سرزمین اشغالی‌مان و حقوق غصب‌شده‌مان باید کاملا بازگردانده شود».

این دیپلمات سوریه از شورای امنیت سازمان ملل خواست «تدابیر فوری علیه اسرائیل را جهت متوقف کردن حملاتش و تجاوزهایش به سوریه و پایبند کردن آن به توقف اشغال اراضی عربی از جمله جولان اشغالی سوریه» اتخاذ کند.

وی در ادامه سخنانش در جلسه روز گذشته شورای امنیت، خاطرنشان کرد، اسرائیل بار دیگر ارتباط عمیق خود با گروه‌های تروریستی را از طریق هدف قرار دادن جنگنده سوریه، که مواضع گروه تروریستی داعش را در ریف «القنیطره» بمباران کرد، نشان داد.

منذر افزود: «اسرائیل به دلیل سیاست‌های برخی کشورهای عضو شورای امنیت، که حمایت سیاسی را از این رژیم برای ادامه اشغال خاک فلسطین، سوریه و لبنان به عمل صورت می‌دهند، به نقض قطعنامه‌های بین‌المللی ادامه می‌دهد».

وی متذکر شد: «سیاست‌های کشورهای حامی اسرائیل در تبدیل فلسطین اشغالی به یک زندان دسته‌جمعی باز نقش داشته و اجرای سیاست نژادپرستانه آپارتاید برای اسرائیل را در حق فلسطینی‌ها تسهیل کرده است».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز