خبرگزاری کار ایران

امیدوارم اولین بازی فصل را با بهترین نتیجه پشت سر بگذاریم

مهدی شیری: نباید استقلال را دست کم بگیریم / برای حضور در برج میلاد به من پیغام ندادند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۹۷۶

مدافع تیم پیکان تهران درباره انتخاب به عنوان مرد اخلاق فوتبال ایران و اولین دیدار فصل جدید مقابل استقلال تهران صحبت کرد.

مهدی شیری در گفت و گو با ایلنا، درباره انتخاب به عنوان مرد اخلاق فوتبال فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: اول از همه خدا را شاکرم که چنین جایزه‌ای به من رسید و در دو سال اخیر فکر می‌کنم روی هم رفته دو کارت زرد دریافت کردم و بالاخره مربی، باشگاه، طرفداران و هم تیمی‌های من هم در این آمار نقش داشته‌اند.

او ادامه داد: به من پیام نداده بودند که برای دریافت جایزه به برج میلاد بروم و اگر به باشگاه هم گفته بودند من اطلاع نداشتم؛ از باشگاه پیگیری می‌کنم که به آنها پیام داده‌اند یا خیر. به هر حال دوست داشتم که با حضور در برج میلاد جایزه‌ام را دریافت کنم که اینطور نشد.

شیری درباره اولین دیدار فصل جدید مقابل استقلال تهران گفت: برای مسابقات فصل جدید آماده هستیم و امیدواریم اولین بازی فصل جدید را با بهترین نتیجه پشت سر بگذاریم. شروع فصل خیلی مهم است و در نیم فصل دوم هم بازی خوبی مقابل آنها داشتیم.

مدفع پیکان افزود: تیم‌های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس همیشه بزرگ هستند و با اینکه چند بازیکن از استقلال جدا شده‌اند هیچوقت نباید آنها را دست کم بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز