خبرگزاری کار ایران

افزایش سرمایه بیمه عمر و حادثه سال ۹۷ بازنشستگان کشوری

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۹۵۵

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سرمایه بیمه عمر و حادثه سال ۹۷ بازنشستگان این صندوق خبر داد و گفت: قرارداد بیمه عمر و حادثه کارکنان شاغل و بازنشسته دولت در سال ۱۳۹۷ به ۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال افزایش یافته است.

 به گزارش ایلنا، «زهرا زاده غلام» با بیان اینکه بخشنامه و قرارداد بیمه عمر و حادثه سال ۹۷ در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir بارگذاری و قابل مشاهده است، اظهار داشت: نرخ حق بیمه (عادی) ماهانه در سال ۱۳۹۷ شامل سهم شاغل ۱۷ هزار و ۴۹۰ ریال، سهم دستگاه ۱۷ هزار و ۴۹۰ ریال و سهم بازنشسته ۱۴ هزار و ۹۹۰ ریال تعیین شده است. مبلغ ۲۵۰۰ ریال نیز سهم (ماهانه) صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان مشترک این صندوق پرداخت می شود و در مورد مشترکین سایر صندوق‌ها نیز توسط صندوق بازنشستگی متبوع مستخدم بازنشسته پرداخت می‌شود.

 زاده غلام افزود: سرمایه بیمه برای هر نفر بابت فوت مبلغ ۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و برای قطع یا ازکارافتادگی کامل و دائم عضوی از اعضاء بدن، نیز حداکثر همین مبلغ است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فرم ها و فرمت ارائه اطلاعات لیست الکترونیکی و روش تهیه و ارسال لیست الکترونیکی در سامانه بیمه عمر و حادثه سایت صندوق موجود است، بیان داشت: در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir سامانه‌ای باعنوان «بیمه عمر و حادثه» پیش بینی شده که دستگاه‌ها با درج کد شناسه مربوطه به سامانه وارد و حسب مورد تعداد بیمه شدگان خود شامل شاغل، بازنشسته و مدت بیمه را اعلام می‌کند. سیستم سامانه بیمه عمر و حادثه در سایت صندوق بازنشستگی، هوشمند بوده و در صورت وارد نمودن اطلاعات لازم، حق بیمه طبق نرخ مقرر محاسبه و تعیین می‌شود.

 زاده غلام با بیان اینکه باید مبلغ حق بیمه صرفاً از طریق شعب بانک صادرات ایران به شماره حساب ۰۱۰۰۰۵۵۵۵۵۰۰۲ واریز شود، گفت: در صورت پرداخت حق بیمه به صورت سالانه، حق بیمه باید حداکثر تا ۱۵ مهرماه ۱۳۹۷ پـرداخـت شـود.

 وی با بیان اینکه تاریخ شروع قرارداد اول فروردین ۱۳۹۷ و تاریخ خاتمه آن پایان اسفند ماه ۱۳۹۷ است، تصریح کرد: از تاریخ ۱۶ مهرماه، سامانه بیمه عمر و حادثه برای انعقاد قرارداد به استثناء قرارداد الحاقی (کاهش و افزایش) غیرفعال شده و به هیچ عنوان قرارداد اولیه منعقد نمی‌شود.

 زاده غلام یادآور شد: دستگاه‌ها در صورت لزوم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی لازم و تبادل نظر با شماره تلفن‌های ۸۸۹۶۸۷۸۸ و ۸۸۹۶۴۳۹۹ با پیش شماره ۰۲۱ اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز