خبرگزاری کار ایران

با انتخاب مارکا اعلام شد:

نامزدهای احتمالی لیست 10 بازیکن برتر سال فیفا

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۸۴۸

فیفا امروز اسامی بازیکنانی که در لیست 10 بازیکن برتر سال قرار می‌گیرند را منتشر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، روز سه شنبه فرا رسید و کارشناسان فیفا لیست 10 بازیکن برتر که شانس کسب عنوان برترین بازیکن سال را در اختیار دارند منتشر خواهد کرد؛ جایزه‌ای که فعلا در اختیار کریستیانو رونالدو است.

ستاره پرتغالی امسال رقبای سرسختی همچون کیلیان ام‌باپه، لوکا مودریچ، ادن هازارد و آنتوان گریزمان را پیش رو دارد که در جام جهانی 2018 فوق العاده ظاهر شدند.

در دو فصل گذشته رسم بوده لیست کاندیداها 23 نفره اعلام می‌شد اما امسال کوتاه شده و تنها 10 بازیکن در آن قرار می‌گیرند. این لیست توسط بازیکنان سرشناسی همچون دیدیه دروگبا، کاکا و فرانک لمپارد انتخاب شده و هنگامی که فهرست کوتاهی منتشر شد، کاپیتان تیم‌های ملی، سرمربیان، طرفداران و روزنامه نگاران با رأی گیری‌های خود که تا 10 آگوست برگردانده می شوند، برترین بازیکن را انتخاب خواهند کرد.

سپس فیفا سه فینالیست را اعلام می‌کند که یکی از آنها در تاریخ 24 سپتامبر در لندن جایزه بهترین بازیکن سال را دریافت می‌کند. به غیر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نشریه اسپانیایی مارکا اسامی 23 بازیکنی را منتشر کرده که شانس بالایی برای حضور در لیست 10 نفره دارند:

لوکا مودریچ، کریستیانو رونالدو، کیلیان ام‌باپه، لیونل مسی، آنتوان گریزمان، ادن هازارد، واران، محمد صلاح، ایوان راکیتیچ، کوین دی بروین، انگولو کانته، هری کین، تونی کروس، تیبو کورتوا، یان اوبلاک، گودین، نیمار، گرت بیل، لوئیز سوارز، ادینسون کاوانی، پل پوگبا، سادیو مانه و هوگو لوریس.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز