خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی باغبانی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۶۶

سومین نمایشگاه بین المللی باغبانی، نهاده ها، گلخانه، گیاهان دارویی، ماشین آلات وصنایع وابسته 6 تا 9 شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا،   علی محتشم امیری مدیر اجرایی این نمایشگاه اظهار کرد: سومین نمایشگاه بین المللی باغبانی، نهاده ها و ماشین آلات و صنایع وابسته همانند دو سال گذشته قرار است در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران (بوستان گفت و گو) در فضایی به وسعت 3000 متر مربع برگزار شود و تا کنون 90 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در این نمایشگاه اقدامات لازم را انجام داده اند و پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان  می باشد.

وی افزود: این نمایشگاه با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منایع طبیعی، انجمن ملی گلخانه سازان، اتحادیه شرکت های تعاونی و کشاورزی و تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران، انجمن گل و گیاهان زینتی و اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی باغداران ایران و با همکاری انجمن تولیدکنندگان فرآورده های آلی و زیستی کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان تراکتور کمباین ماشین ها ادوات و تجهیزات کشاورزی، اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران، اتحادیه مرکزی شرکت تعاونی تولید روستایی کشور، بازار بزرگ کشاورزی ایران واتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران و.. توسط شرکت نمایشگاهی میلاد نور برگزارمی شود.

وی تصریح کرد: گروه های کالایی حاضر در سومین نمایشگاه باغبانی شامل انواع گیاهان فضای باز، درخت، درختچه های مثمروغیرمثمر، انواع گل های شاخه ای، گلدانی، گیاهان آپارتمانی، گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهی، میوه های سردسیری(هسته دار/دانه دار/ دانه ریز و میوه های خشک)، تمام خشکبارها، میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری، قارچ های خوراکی و فرآورده های مربوط، انواع سبزی، صیفی، میوه های باغبانی و گلخانه ای، و انواع بذر، پیاز، قلمه، نشا و نهال و سایر نهاده های باغبانی می شود.

محتشم امیری در ادامه اذعان داشت: همچنین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان "سیستم های سردخانه‌ای، ذخیره سازی و ماشین آلات فرآورده‌های تولیدات باغی و گلخانه‌ای"، "آزمایشگاه‍های آب و خاک، کلینیک های گیاه پزشکی، بیولوژیکی و خدمات پشتیبانی گیاهی"، "ادوات، ماشین آلات و ابزارآلات باغبانی"، "ملزومات آبیاری بارانی، قطره ای و کشت هیدروپونیک"، "سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سیستم های آبیاری"، "اتحادیه ها، انجمنها، تعاونی ها و تشکل های مرتبط با صنعت و باغبانی"، "تکنیک های طراحی و ساخت گلخانه ها"، "نشریات تخصصی و نرم افزارهای مرتبط" و"انواع گلخانه های مکانیزه، تجهیزات و تاسیسات گلخانه ای" و ... از دیگر گروه های حاضر در این نمایشگاه خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز