خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رودسر تاکید کرد:

ضرورت توجه بیشتر به مقوله فرهنگ

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۶۴

​سرپرست فرمانداری رودسر بر ضرورت توجه بیشتر به مقوله فرهنگ را مورد تاکید قرار داد و یکی از اشکال فرهنگ را نه تنها فرهنگ سازی بلکه اعمال قانون دانست.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی، کتابداران را به حوزه مطالعه و کتابخوانی و ارتباط آنان با مبانی مکتوب کتاب فرا خواند و اضافه کرد : اگر در این زمینه مدیران نتوانند ارتباط قوی در سه مقوله یاد شده برقرار کنند مطمئنا رشد، ارتقا و بالندگی رخ نخواهد داد.

وی یکی از ارکان مهم امروز جامعه را مبحث آموزش ذکر و اظهار کرد: امروز آموزش جزو الزامات و نیاز اساسی جامعه است و باید بحث کارگاه های امور یادگیری و تفکر و اندیشه در حوزه کتاب نمود عینی بیشتری پیدا کند.

وارسته بهدانی با ابراز نگرانی در حوزه سرانه مطالعه کتاب تصریح کرد :باید همواره به کتاب بها و اهمیت داد و هر قدر در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم کم است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان نیز در این نشست شهرستان رودسر را به جهت توجیه در مقوله فرهنگ از شهرستانهای پیشرو در استان یاد کرد و گفت :خوشبختانه مشکلی از این حیث نداریم و در حقیقت حس خوبی به مدیران و شهریاران شهرستان رودسر دارم چرا که نوع نگاه آنان به مقوله فرهنگ، ادب و هنر قابل ستایش است.

وی تلفیق فرهنگ و هنر را بسیار مهم و از آن به عنوان فرصتی ارزشمند و گرانبها برای رشد و شتاب بخشی بیشتر در فرایند توسعه پایدار عنوان کرد.

نوری رودسر را جزو معدود و برترین های استان از حیث رتبه و جایگاه کتاب خوان ذکر و افزود :سال گذشته کتابداران شهرستان رودسر به عنوان برگزیدگان استانی معرفی شدند و انتظار داریم امسال گام فراتر از این گذاشته و به عنوان برگزیدگان کشوری انتخاب شوند و معتقدم این ظرفیت در آنان وجود دارد.

پیش از این موقری رییس اداره کتابخانه های عمومی رودسر گزارشی کوتاهی در زمینه فعالیت کتابخانه های شهرستان ارایه داد.

در پایان این مراسم از هفت مدیر کتابخوان شهرستان رودسر تجلیل و هدایایی به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز