خبرگزاری کار ایران

با موضوع زندگی شهدای هنرمند؛

پروانه ساخت مجموعه مستند «هنرِ مردان خدا» صادر شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۶۰

پروانه ساخت مجموعه مستند هفت قسمتی «هنرِ مردان خدا» با موضوع زندگی هنری شهدای هنرمند رشت صادر شد.

به گزارش ایلنا از رشت،این مجموعه شامل هفت فیلم مستند کوتاه ٥ دقیقه ای در فرمت فول اچ دی است که به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سید غلامرضا فُرقانی ساخته خواهد شد.

در مجموعه مستند «هنرِ مردان خدا»، زندگی هنری سید محمد اسحاقی (نویسنده – خبرنگار)، غلامرضا پارسی (بازیگر تئاتر)، یداله قلی پور (خوشنویس، شاعر)، ابراهیم قنبرزاده (شاعر)، رحمت ملّایی (شاعر)، آقاگل سلیمی (شاعر) و علیرضا نامدار (شاعر) با استفاده از مستندات موجود و هنر موشن گرافیک، با نگاهی هنری روایت می‌شود.

تولید این مجموعه مستند از اول مردادماه ٩٧ کلید می خورد و به مدت سه ماه به طول خواهد انجامید.

«هنرِ مردان خدا» به سفارش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برای پخش از شبکه های تلوزیونی و شرکت در جشنواره ها تولید می شود.

شایان ذکر است؛ فُرقانی، ساخت مستندهای چهارزبانه «سمفونی باران»، «گیلان پایتخت خزری ایران»، «آب مایه حیات»، و مستندهای «جلوه های تلاش» و «خدمت بی منت» را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز