خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان در البرز مطرح کرد:

میزبانی مسابقات بین المللی در استان‌ها با وجود سالن‌های استاندارد میسر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۲۶

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه دولت همواره از ورزش و جوانان حمایت خوبی خواهد داشت، افزود: احداث و راه اندازی سالن های ورزشی باعث می شوند تا استان‌ها و شهرستان‌های کشور توانایی میزبانی رویدادهای بین المللی را پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود سلطانی فر امروز به همراه هیات همراه در سفر به استان البرز از روند تکمیل پروژه سالن 6 هزار نفری بازدید کرد.

در این بازدید استاندار البرز، فرماندار ویژه شهرستان کرج، مدیرکل ورزش و جوانان البرز و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از پروژه سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج گفت: این پروژه پیشرفت خوبی داشته و بخش اساسی کار انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت همواره از ورزش و جوانان حمایت خوبی خواهد داشت، افزود: احداث و راه اندازی سالن های ورزشی باعث می شوند تا استانها و شهرستانهای کشور توانایی میزبان رویدادهای بین المللی را پیدا کنند.

سلطانی‌فر ضمن قدردانی از همکاری مدیران استان البرز، خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل استانداری و وزارت ورزش و جوانان، روند تکمیل پروژه سالن 6 هزار نفری در کرج، سرعت خواهد گرفت.

وزیر ورزش اذعان داشت: با توجه به وجود قهرمانان بزرگ در البرز، این استان همواره ثابت کرده استعدادهای خوب ورزشی دارد و همیشه شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران البرز هستیم.

گفتنی است با تکمیل احداث سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج، مقرر شده تا دهه فجر سالجاری این مجموعه ورزشی افتتاح و به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر استانی به البرز، مجموعه طبقاتی ورزشی"رویای زندگی" کرج را نیز  افتتاح کرد.

سلطانی فر در آئین بهره برداری از مجموعه ورزشی رویای زندگی، گفت: در مدیریت و بهره برداری از اماکن ورزشی نیاز به هم افزایی و تلاش بیشتر از سوی دستگاه های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت های ورزشی البرز در حال رشد است، تصریح کرد: همه دستگاه ها فضاهای ورزشی خود را در اختیار تمام مردم قرار دهند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری در حوزه ورزش، گفت: این روند با ضریب بازگشت سرمایه همراه است و توسعه ورزش از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سلامت بر جامعه تاثیرگذار است.

وزیر ورزش اضافه کرد: با مشارکت بخش خصوصی حدود 18 هزار و 500 باشگاه ورزشی در کشور فعال است چراکه حمایت از بخش خصوصی از سیاست های اصلی وزارت ورزش و جوانان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز