خبرگزاری کار ایران

بررسی نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر:

گسترش، ماشین‌سازی، فرزندان مظلوم فوتبال تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۹۲

تغییرات مالکیتی تراکتورسازی باعث شده دو باشگاه دیگر تبریزی به نوعی مظلوم واقع شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دور هجدهم لیگ برتر تا چند روز دیگر استارت می‌خورد و تیم‌های با تغییراتی که در فصل نقل و انتقالات در جمع نفرات خود دادند آماده این رقابت‌ها می‌شوند. در این میان گسترش فولاد به عنوان نماینده دوم تبریز در لیگ برتر در طول مدت تعطیلی لیگ دچار اتفاقات عجیب و غریبی شد که فقط در فوتبال ایران دیده می‌شود.

گسترشی‌ها فصل نسبتاً موفقی پشت سر گذاشتند و با قرار گرفتن در رتبه نهم جدول توانستند خود را در نیمه بالایی رده‌بندی لیگ برتر جای دهند ولی پایان لیگ برتر به نوعی پایان دوران خوش این تیم بود.

محمدرضا زنوزی، مالک گسترش فولاد تصمیم گرفت مالکیت تراکتورسازی را در اختیار بگیرد و این اتفاق با کمی تاخیر رخ داد تا وی مالک همزمان دو تیم لیگ برتری باشد و این موضوع حرف و حدیث‌هایی ایجاد کرد و در نهایت به انتقال امتیاز تیم به لیگ یک و جابجایی با ماشین‌سازی تبریز منجر شد که آن باشگاه هم تحت تملک زنوزی است.

مالک تراکتورسازی به نوعی باشگاه ماشین‌سازی را در اختیار برادران خطیبی قرار داده است و کناره‌گیری کرده تا مشکلات گسترش فولاد در این تیم پیش نیاید ولی این باشگاه با تمام مشکلاتش بعید به نظر می‌رسد بتواند حضوری مقتدر در لیگ هجدهم داشته باشد و از دست رفتن زمان بیشترین ضربه را به تیم زده است.

شنیده می‌شود ماشین‌سازی مثل گسترش با مدیریت نصیرزاده و هدایت فیروز کریمی در لیگ برتر شرکت خواهد کرد و اخباری در مورد انتقال برخی چهره‌های شاخص گسترش به ماشین‌سازی در جمع بازیکنان شنیده می‌شود تا حضوری پرقدرت‌تر در رقابت‌ها داشته باشد.

آندرانیک تیموریان، یوسف سیدی، فرناندو دخسوس، رضا خالقی فر و... بازیکنانی هستند که شنیده می‌شود قرار است به ماشین‌سازی بروند.

در حال حاضر نقل و انتقالاتی برای این تیم به ثبت نرسیده و هرچه هست در روزهای باقی مانده اتفاق خواهد افتاد و باید دید در فرصت کم باقی مانده نماینده دوم تبریز می‌تواند تیمی در حد نمایش مقتدر در لیگ برتر ببندد یا سهمیه دوم تبریز به خطر خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز