خبرگزاری کار ایران

فراخوان حماس برای حمایت از مسجدالاقصی و مقابله با حملات صهیونیست ها

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۳۶۴

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تمامی اقشار ملت فلسطین را به دفاع از مسجد مبارک الاقصی و مقابله قاطعانه با حملات نژادپرستانه و افراطی گرایانه شهرک نشینان صهیونیست فراخواند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تمامی اقشار ملت فلسطین را به دفاع از مسجد مبارک الاقصی و مقابله قاطعانه با حملات نژادپرستانه و افراطی گرایانه شهرک نشینان صهیونیست فراخواند.

«فوزی برهوم» با صدور بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد که حمله گروه زیادی از شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن در راستای جنگ دینی سازمان یافته و هدفمند دولت تندروی صهیونیستی و دولت آمریکا علیه ملت فلسطین و مقدسات آن صورت می گیرد که موجودیت و هویت فلسطینی و اسلامی را نشانه رفته است.

برهوم از تمامی اقشار امت خواست که هر چه سریعتر تحرک گسترده ای در تمامی عرصه ها برای حمایت از مسجد الاقصی و حمایت از آن در برابر تلاش ها برای هتک حرمت این مسجد و یهودی سازی آن انجام دهند و هیچ توجیهی برای سکوت وجود ندارد.

مسجد مبارک الاقصی از ساعت ۷ صبح امروز یکشنبه شاهد حملات گسترده شهرک نشینان صهیونیست از سمت باب المغاربه است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در صحن های این مسجد و بخش های مختلف آن مستقر شده اند.

شاهدان عینی هم گزارش دادند که نظامیان صهیونیست قبل از حمله شهرک نشینان صهیونیست، وارد مسجد الاقصی شده و بخش های مختلف آنرا جستجو کردند و در ادامه ۱۰۰۰ نفر از شهرک نشینان صهیونیست وارد این مسجد شدند و انتظار می رود که شمار این شهرک نشینان در ساعت های آینده افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز