خبرگزاری کار ایران

به خاطر نکونام به نساجی آمدم

بارانی: در بازی دوستانه ما مقابل سایپا پنج هزار نفر به ورزشگاه آمدند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۷۳

بارانی در خصوص جو تیم نساجی تصریح کرد: همه بچه‌ها خوب هستند من با اکثر آنها همبازی بودم و این تیم بزرگترهای خیلی خوبی دارند که هوای جوان‌ترها را در تمرین دارد.

محمد صادق بارانی هافبک نساجی مازندران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط این تیم پیش از لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر تمریناتمان به صورت منظم پیگیری می‌شود آخرین خبری هم که به ما دادند می‌توانیم در ورزشگاه شهید وطنی کشور به میدان برویم بازی سختی مقابل ذوب آهن تلاش می‌کنیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم.

بارانی در خصوص جو تیم نساجی تصریح کرد: همه بچه‌ها خوب هستند من با اکثر آنها همبازی بودم و این تیم بزرگترهای خیلی خوبی دارند که هوای جوان‌ترها را در تمرین دارند.

هافبک نساجی در خصوص مربیگری نکونام ادامه داد: او یک مربی بسیار جوان است که یک پوئن مثبت برای تیم نساجی به حساب می‌رود من به خاطر خود آقاجواد به این تیم امدم.

وی در خصوص حضور تماشاگران در بازی‌های نساجی خاطرنشان کرد: شاید باورتان نشود در بازی دوستانه ما مقابل سایپا پنج هزار نفر به ورزشگاه آمدند و جو بسیار خوبی هم در آنجا حاکم بود.

بارانی در خصوص پیشنهاد استقلال گفت: با خودم مستقیم صحبت نکرده بنودند اما شنیده بودم که گفته بودند بارانی باید صبر کند. من در این خصوص با آقای نکونام صحبت کردم و شرایط نساجی را بهتر دیدم و فکر می‌کنم بهترین گزینه همین تیم بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز