خبرگزاری کار ایران

معرفی بوکسورهای برتر رقابت های جام گرامیداشت امیر یاوری

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۸۵۰

مسابقات بوکس گرامیداشت کاپیتان اسبق تیم ملی بوکس ایران شب گذشته در مجموعه شهید شیرودی تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت های جام گرامیداشت بوکسور و کاپیتان اسبق تیم ملی بوکس ایران باحضور کادر فنی تیم ملی و بوکسورهای اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا عصر روزگذشته درسالن شهید همت ورزشگاه  شهید شیرودی تهران برگزارشد.  

دراین مسابقات 64 بوکسور در قالب 10 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که درحاشیه برگزاری این رقابت ها و در روز پایانی علاوه برتجلیل از امیر یاوری از تیم اعزامی به مسابقات آسیایی اندونزی نبز تجلیل و تقدیر شد.  

لیست نفرات برتر این مسابقات به این شرح است : 

49 کیلوگرم    بهراز اسلامی

52کیلوگرم    مصطفی جمالی

56 کیلو گرم کامران   پرغول

60 کیلوگرم   بهرام شهبازی

64کیلوگرم   محمد رشیدی

69 کیلوگرم    فرهاد قهرمانی

75کیلوگرم     محمد عسگری   

81کیلوگرم     موسی جودی عیسی لو

91کیلو گرم      محمدرضا موحد املشی

91+کیلوگرم     رضا متین پور

همچنین در بخش تیمی نیز تیم شمال شرق تهران به مقام قهرمانی رسید و تیم های شمال غرب و جنوب غرب تهران به ترتیب عناوین دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند که درپایان این رقابت ها ازکلیه نفرات اول تا سوم و تیم های برتر با اهدا جوایز و لوح یاد بود تجلیل شد.  

شایان ذکراست ضمن تقدیر از داوران و کادر اجرایی مسابقات از کامران پرغول به عنوان تکنیکی ترین بوکسور و بهرام شهبازی به عنوان بوکسور قدرت با اهدا لوح و جایزه قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز