خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

هرگز نباید در اتاق دربسته برای مردم تصمیم گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۸۳۵

استاندار مازندران گفت:هرگز نباید در اتاق دربسته برای مردم تصمیم گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی امروز در همایش هفته صنعت و معدن که در سالن همایش بانک صادرات مازندران برگزار شد اظهار داشت:

در دنیای توسعه یافته فرد برای ورود به عرصه صنعت و تجارت، آنالیزی از شرایط موجود نظیر حکومت ،بازار،رقبا و تکنولوژی صورت می دهد .

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی باید برای توانمندسازی ملی تلاش کنیم افزود: وجود دولت و ملت توانمند  برای توانمند سازی ملی ضرورت است.

استاندار مازندران گفت: در شرایط کنونی با ساده اندیشی فقط دچار غفلت می شویم؛ ما دارای کشور بزرگ و مردم خلاق هستیم بنابراین بایستی فضا را برای نقش آفرینی مردم مهیا کنیم.

وی فشار از بیرون و گسست از درون را یکی از استراتژی های دشمنان علیه ایران برشمرد و افزود: مواد خام فروختن استراتژی قدرت آفرین نیست ؛ صدور کالاهای نوین بایستی در دستور کار قرار گیرد.

اسلامی با اشاره به اسکان و پایش تمامی واحدهای تولیدی با ور نظر گرفتن 10 آیتم در شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: بیمه، مالیات، ارزش افزوده، بدهی بانکی و غیره از جمله مشکلات واحدهای تولیدی است.

 

وی بااعلام اینکه  400 واحد صنعتی و تولیدی در شهرکهای صنعتی استان توسط بانکها تملیک شده بود، افزود: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته، این تعداد به 160 واحد کاهش یافته است.

اسلامی با بیان اینکه میلیاردها دلاری که از خزانه دولت های عربی علیه ایران و جنگل تحمیلی هزینه شده است به دلیل استقلال طلبی جمهوری اسلامی است ادامه داد : ما برای کشور خون داده ایم و دشمنان هرگز  موفق نخواهند شد جمهوری اسلامی ایران را شکست دهند.

 وی با بیان این مطلب اتحاد ، همدلی و خرد جمعی را برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی مهم دانست و افزود:  هرگز نباید در اتاق دربسته برای مردم تصمیم گرفت.

استاندار مازندران با تاکید براینکه بازار با عرضه و تقاضا رونق می گیرد و نمی توان دستوری آن را رونق داد گفت: برای ایجاد رونق  خرید بایستی جدول منابع و مصرف ارزی استخراج شود.

وی میزان صادرات استان در سال قبل را 400  میلیون دلار اعلام کرد و گفت: باید بررسی کنیم در ازای صادرات چه چیزی وارد کشور شده است و اینکه از بازار پولی و مالی به سمت بازار سرمایه هجرت کنیم.

اسلامی در پایان با تاکید براینکه کارتهای بازرگانی را باید جمع کرد و به اهلش واگذار کرد افزود: هدف تحریم از بین بردن مقبولیت نظام است و دشمنان هرگز نمی توانند مشروعیت نظام را از بین ببرند.

به گزارش ایلنا در این مراسم از برترین های صنعت مازندران تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز