خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفاشهری ساری خبر داد:

اجرای پروژه کیسینگ به روش پایپ جکینگ در ضلع جنوبی شهر ساری

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۶۱۹

مدیر امور آب و فاضلاب شهری ساری از اجرای پروژه بزرگ کیسینگ (Casing) به روش پایپ جکینگ در جنوب شهر خبر داد و گفت: این پروژه به منظور عبور لوله فاضلاب از زیر ریل راه آهن درحال اجراست.

به گزارش ایلنا از ساری ، بهزارد برارزاده با اعلام خبر بالا، افزود: اجرای پروژه بزرگ کیسینگ 475 میلی متری برای عبور لوله فاضلاب از زیرریل راه آهن به روش پایپ جکینگ با لوله گذاری به طول 100 متر به قطر 400 میلی متر به منظور جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب مشترکین محدوده ضلع جنوبی شهر شامل خیابانهای دخانیات و اتحاد منتهی به خیابان نهضت با همکاری پیمانکار درحال اجراست.

وی، با اشاره به احداث خط انتقال آب از ایستگاه پمپاژ شهید فتاح داداشی تا شیر فشار شکن پل سردار نبوی به طول 1000 متر به قطر 800 میلی متر افزود: این طرح  برای تامین فشار آب زون 2 شهرستان ساری در حال انجام است.

برارزاده  به تعویض و نصب شیر هیدرانت آتش نشانی به دلیل شکستگی در خیابان دخانیات اشاره و تصریح کرد: دیزل ژنراتور اضطراری به منظور جلوگیری از قطع برق چاه های تامین کننده آب شرب در مواقع بحرانی در ایستگاه پمپاژ شهید داداشی راه اندازی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری ساری، ادامه داد: به دلیل شکستگیهای مکرر، خط انتقال آب خیابان 20 متری شهدای محراب اصلاح شد.

وی به دیدار با مدیرکل راه آهن شمال اشاره کرد و گفت: این دیدار در راستای تعامل و همکاری در زمینه اجرای پروژه های در سطح شهر صورت گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز