خبرگزاری کار ایران

در انتظار سری آ جذاب و دیدنی؛ از ناپولیِ آنجلوتی تا معرفی CR7

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۳۴

سری آ ایتالیا نقل و انتقالات جذابی را سپری می‌کند و فصل آینده آنها مسابقات مهیجی را شاهد هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، هنگامی که تعطیلات تابستانی کریستیانو رونالدو به پایان رسید او به باشگاهی پیوست که 7 قهرمانی پیاپی سری آ را در اختیار دارد و به همراه ماسیمیلیانو آلگری چهار بار در لیگ و جام حذفی به قهرمان دست پیدا کرده است.

فوتبال فراتر از تورین هم پیش رفته و باشگاه‌های ایتالیایی با خریدهای بزرگ پس از لیگ برتر انگلیس در رده دوم از این نظر قرار گرفته‌اند.

آنها در حال حاضر نزدیک به پیشی گرفتن 833 میلیون یورویی هستند که  در سال 2017 پرداخت شد؛  با 830 میلیون یورو سرمایه گذاری انتقال در این تابستان، که 222 میلیون یورو از آن توسط یوونتوس پرداخت شده است.

بنابر منابع ترانسفرمارکت میانگین تماشاگران بازی‌های فصل گذشته 24،784 بود که 64.8 درصد از صندلی‌های استادیوم‌ها را پر کردند. هرچند برای یوونتوس این رقم 94.8 درصد است و 29,300 بیلت‌ آنها به فروش رفته است. با متوسط 2.68 در هر بازی  تقریبا برابر با 2.69 لالیگا است با وجود اینکه ناپولی کارلو آنچلوتی، رم مونچی و اینتر بازخیزگر همه آماده رقابت با یوونتوس هستند.

نیمه پر لیوان سری آ

اینتر جدید

تحت هدایت لوچیانو اسپالتی، نراتزوری پس از شش سال به لیگ قهرمانان اروپا بازگشت و آنها با خرید راجا ناینگولان، لاوتارو مارتینز و استفان دی فرای به فصل موفقی می‌اندیشند.

رمِ مونچی

 پس از پشت سر گذاشتن نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تابستان برای رم تغییراتی را به همراه داشت. با وجود خروج آلیسون بکر و راجا ناینگولان آنها پاتریک کلایورت و خاویر پاستوره را به خدمت گرفتند.

ناپولی با آنجلوتی

جایگزین مائوریتسیو ساری، با انتقال جورجینیو به چلسی، فابیان رویز را در حال حاضر به خدمت گرفته است.

شوک به میلان

آنها 12 ماه پیش در بازار نقل و انتقالات با شوک مواجه شدند و همچنین قرار بود از حضور در مسابقات لیگ اروپا منع شوند که با حکم دادگاه عالی ورزش این محرومیت بخشیده شد.

پول بیشتر از پخش مستقیم بازی‌ها

به دنبال تغییرات جدید در قانونگذاری حق دریافتی باشگاه‌ها از پخش تلویزیونی بازی‌ها، آنها می‌توانند امسال 1.1 بیلیون یورو دریافت کنند و این رقم از 942 فصل گذشته پیشی می‌گیرد. اسکای و DAZN حقوق خود را خریداری کرده‌اند و 50 درصد از درآمد را به طور مساوی بین تیم‌ها و بقیه تقسیم می‌کنند با توجه به نتایج، تعداد مشاهده و سایر موارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز