خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

برگزاری نشست بررسی مشکلات شهر ویس شهرستان باوی

کد خبر : ۶۴۶۴۳۷

جلسه بررسی مشکلات شهر ویس شهرستان باوی، صبح امروز جمعه با حضور استاندارخوزستان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در خصوص وجود مشکلات در طرح جامع بیشتر شهرها اظهار کرد: این مشکل باعث شده خیلی از ادارت بخصوص شهرداری ها را محدود و اداره شهر را با مشکل مواجه کند.

وی افزود: این امر بدلیل عدم نظارت کافی ادارات مربوطه در زمان تصویب بوده که انتظار می رود معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در بازنگری این طرح ها اقدام لازم را در این خصوص انجام دهد.

شریعتی بیان کرد: اهتمام ویژه ای برای اجرای پروژه جاده ساحلی اهواز تا ملاثانی داریم ولی بدلیل بعضی ناهماهنگی در طرح، شهرهای شیبان تا ملاثانی حرکتی صورت نگرفته است که باید شهرداران در این خصوص حساسیت خاصی داشته باشند و امسال با تامین اعتبار، کار اجرایی پروژه را آغاز کنند تا ظرف مدت کوتاهی به اتمام برسد. این کار ضمن ایجاد ظرفیت جدید در درآمد شهرداری ها، توسعه شهری را رقم خواهد زد.

استاندارخوزستان با تاکید بر  بر راه اندازی طرح فاز 7 و 8 نیروگاه رامین گفت:  این طرح بدلیل اختلافی که بین وزارت نیرو و بانک صنعت و معدن وجود داشت با پیگیری و جلساتی که با وزارت نیرو داشتیم در شورای اقتصاد تصویب شده است که به ظرفیت استان خوزستان اضافه می شود، امیدواریم در آینده نزدیک این عمل صورت بگیرد.

شریعتی خطاب به مدیرعامل شرکت آبفا در خصوص فاضلاب شرق جاده ویس تصریح کرد: تا اخر امسال مشکل وضعیت فاضلاب در این منطقه بصورت کلی مرتفع شود و برای خروجی آن با هماهنگی و تعامل با نیروگاه برق رامین برنامه ریزی شود.

وی در خصوص وضعیت مدارس این شهر خواستار تشکیل جلسه ای در شهرستان باوی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در جهت بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش و ساخت 3 مدرسه در سطح شهر و یک مدرسه روستایی و تجهیز(کامپیوتر، میز و صندلی) شد.

شریعتی بر ارائه خدمات روستاهایی که در حریم قرار دارند تاکید کرد و افزود: بنیاد مسکن باید بهسازی و آسفالت و دیگر خدمات را به این روستاها ارائه نماید و دیگر ادارات مثل گاز، برق و آب موظف هستند در جهت رفاه حال مردم عزیزمان در روستا خدمات ارئه دهند تا باعث رونق اشتغال و فعالیت در سطح روستا، تا از مهاجرت مردم جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز