خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز معاملات بورس ثبت شد؛

شاخص در کانال ۱۰۷ هزار

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۱۳۹

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران (تدپیکس) در پایان معاملات روز چهارشنبه ۲۷ تیر ماه ۹۷ در حالی با افزایش ۳۶۷ واحدی رقم ۱۰۸ هزار و ۱۴۸ واحد نمایش داده شد که پس از محاسبات صورت گرفته در ساعت پس از معاملات، این نماگر با کاهش ۴ واحدی به عدد ۱۰۷ هزار و ۷۷۶ واحد رسید.

به گزارش ایلنا، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران (تدپیکس) در پایان معاملات روز چهارشنبه ۲۷ تیر ماه ۹۷ در حالی با افزایش ۳۶۷ واحدی به رقم ۱۰۸ هزار و ۱۴۸ واحد نمایش داده شد که بعد از محاسبات صورت گرفته در ساعت پس از معاملات، این نماگر با کاهش ۴ واحدی به عدد ۱۰۷ هزار و ۷۷۶ واحد رسید.

همچنین شاخص کل هم ‌وزن عدد ۱۸ هزار و ۲۸۹ واحد را به نمایش گذاشت و شاخص سهام آزاد شناور نیز به رقم ۱۱۶ هزار و ۶۶۴ واحد رسید.

شاخص بازار اول اما در حالی با کاهش ۱۱۵ واحدی به رقم ۷۷ هزار و ۷۹۱ واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با افزایش ۵۲۳ واحدی عدد ۲۲۲ هزار و ۳۲۰ واحد را به نمایش گذاشت.

 همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) نیز با افزایش یک واحدی بر روی رقم یک هزار و ۲۱۰ واحد متوقف شد.

معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت های ملی صنایع مس ایران با ۱۰۳ واحد، مخابرات ایران با ۶۳ واحد و پتروشیمی خارک ۴۷ واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی را بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های  پتروشیمی پارس با ۱۲۸ واحد، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با ۵۵ واحد و معدنی و صنعتی گل گهر با ۴۶ واحد افزایش، بیشترین تاثیرمثبت را در محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران در حالی  بیش از ۶۳۲ میلیارد  تومان نمایش داده شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از یک میلیارد و ۵۵۷ میلیون  سهم  و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۸۳ هزار و ۳۹۶ نوبت داد و ستد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز