خبرگزاری کار ایران

ملکی تشریح کرد:

جزییات چگونگی نجات جان چهار کارگر از زیر آوار

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۹۹۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تخریب یک ساختمان در حال ساخت و مصدومیت چهارکارگر خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶:۴۱ عصر امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان در خیابان ۳۵ متری گلستان خیابان سوسن‌آبادی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شوند، اظهار داشت: محل حادثه یک منزل سه طبقه قدیمی در حال تخریب بود که کارگران بخش زیادی از این ساختمان را تخریب کرده بودند. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: کارگران مشغول تخریب بخش پاگرد و راه‌پله‌ها بودند که به یکباره کل این بخش تخریب می‌شود و چهار کارگر در زیر آوار محبوس می‌شوند. 

ملکی با بیان اینکه بخشی از بدن این کارگران بیرون از آوار و مکان آنها مشخص بود، تصریح کرد: قبل از رسیدن آتش‌‌نشانان افرادی که در محل بودند این کارگران را تقریبا خارج کرده بودند. 

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل عملیات آنها را کامل کرده و هر چهار نفر کارگر را که بین ۲۰ تا ۳۵ سال داشتند، خوشبختانه به سلامت از زیر آوار خارج می‌کنند. آتش‌نشانان بعد از ایمن‌سازی محل و اطمینان از اینکه کسی در زیر آوار نیست محل حادثه را به مالکان ان برای بررسی علت حادثه تحویل دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز