خبرگزاری کار ایران

​ابراهیم صادقی:آماده حضور در لیگ برتر هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۸۳۴

یکی از اولین تیم هایی هستیم که تمرینات خود را برای حضور مقتدر در رقابتهای لیگ برتر آغاز کردیم و خوشبختانه بازیکنان به اتحاد و انسجام کافی قبل از شروع رقابتها دست یافتند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی، مربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا ضمن بیان مطلب فوق در خصوص نقل و انتقالات صورت گرفته در این تیم به روابط عمومی این شرکت گفت: سایپا 90 درصد بدنه اصلی خود را حفظ کرده و با اضافه شدن معین عباسیان از تیم پدیده، رحیم زهیوی  و عبدالله ناصری از فولاد خوزستان و علی دشتی از پارس جنوبی جم به ترکیب این تیم، نقاط ضعف نارنجی پوشان کمرنگ تر از گذشته شده است.

وی اضافه کرد: در فصل نقل و انتقالات علی قلی زاده بازیکن توانمند و خوش آتیه سایپا از جمع نارنجی پوشان جدا شد و به تیم شارلووا بلژیک پیوست که برای این بازیکن جوان که از جمله بازیکنانی بود که توسط تیم های پایه سایپا استعدادیابی و شناسایی شد آرزوی موفقیت و کامیابی داریم.

صادقی ادامه داد: از دیگر تغییرات ایجاد شده در تیم سایپا می توان به جدا شدن دانشگر از سایپا و پیوستن به تیم استقلال تهران و همچنین انتقال حامد شیری از سایپا به نساجی قائم شهر اشاره کرد. ضمن اینکه طبق توافقات صورت گرفته مهدی ترابی نیز تا نیم فصل در اختیار سایپاست و بعد از آن به تیم پرسپولیس تهران منتقل خواهد شد.

مربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به وضعیت کنونی تیم اظهار داشت: بازیکنان با پشت سر گذاشتن یک دوره تمرینات فشرده در سرعین اردبیل و انجام دیدارهای تدارکاتی و بعد از آن هم اعزام به اردوی رامسر و پیگیری یک اردوی آماده سازی سطح دریا در شرایط جسمانی بسیار خوبی به سر می برند و آماده مصاف با تیم سپید رود رشت در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز